Δύο ηλεκτρικοί κινητήρες, περισσότερα από 600 άλογα, 0-100 km/h σε 3,5”... αλλά σε ποια τιμή; Σε συνέντευξή του στην Automotive News Europe, ο Robert Meier έδωσε ενδείξεις για το πού θα κινηθεί η τιμή της Taycan. «Περιμένουμε μια τιμή ανάμεσα στην Cayenne και στην Panamera», δήλωσε ο επικεφαλής παραγωγής της Taycan. Έτσι με δεδομένο το φάσμα των 77.000 έως 93.000 ευρώ, η τιμή της Taycan θα πρέπει να είναι περίπου 80.000 ευρώ, όπως αναφέρει στο drive.gr o Γιάννης Κουστουφλάκης.
Σύμφωνα με την Automotive News Europe, η τιμή του σπορ EV θα είναι μεταξύ 74.828 και 90.655 ευρώ συμπεριλαμβανομένων των φόρων στη Γερμανία. Οι πιο ισχυρές εκδόσεις της Taycan όμως, θα μπορούσαν να φθάσουν τα 200 χιλιάρικα, σύμφωνα με τον Lutz Meschke, οικονομικό διευθυντή της Porche.
Δύο σύγχρονικοί κινητήρες για μεγαλύτερη απόδοση
Ο Robert Meier μοιράστηκε επίσης μερικές τεχνικές λεπτομέρειες, συμπεριλαμβανομένων των κινητήρων που θα εξοπλίσουν την Taycan. «Οι ασύγχρονοι ηλεκτροκινητήρες είναι πολύ πιο προσιτοί, αλλά έχουν ένα πολύ σημαντικό μειονέκτημα: Δεν μπορείς να υπερφορτώσεις τον κινητήρα παρά μόνο μία φορά όταν χρειαστείς μια δυναμική επιτάχυνση, πριν φτάσεις γρήγορα στο όριό του τη δεύτερη ή την τρίτη φορά [ ...]. Αυτό μπορεί να είναι μια χαρά για τα περισσότερα EV, αλλά όχι για μια Porsche υψηλής απόδοσης», διευκρίνισε ο Meier. Η Taycan θα είναι εξοπλισμένη με συγχρονικούς κινητήρες μόνιμου μαγνήτη, που κατασκευάζονται από την ιταλική Magneti Marelli.
Υψηλή ενεργειακή πυκνότητα μπαταρίας
Η Taycan διαθέτει μια μπαταρία ιόντων λιθίου 800V που προμηθεύεται από την LG. Οι 400 κυψέλες «τσέπης» που την αποτελούν έχουν ενεργειακή πυκνότητα 270Wh ανά κιλό, μια επίδοση που βρίσκεται στην κορυφή του πίνακα των μπαταριών του είδους. Έτσι, η Taycan θα μπορεί να υπερβαίνει τα 500 km σε αυτονομία με μια φόρτιση κατά τον παρωχημένο κύκλο NEDC. Με το σύστημα ελέγχου φόρτισης που διαθέτει δε, θα μπορεί επαναφορτίζεται μέσω τερματικού ταχυφορτιστή ισχύος 350 kW.
Με τέτοια απόδοση, η Porsche ελπίζει να κάνει την Taycan το ταχύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής στο Nordschleife στη Γερμανία, με χρόνο γύρου στην Πράσινη Κόλαση κάτω από τα οκτώ λεπτά. Η φίρμα της Στουτγάρδης σχεδιάζει να κατασκευάζει 20.000 Taycan ετησίως, όγκο που ισχυρίζεται ότι έχει τη δυνατότητα να αυξήσει ανάλογα με τη ζήτηση.