H γαλλική εταιρεία θα συγκεντρώσει τις πηγές της στην ανάπτυξη τέτοιων οχημάτων και συνεπώς αποφάσισε να αποσυρθεί από πρωτάθλημα WRX στο τέλος του 2018, αφού η εξέλιξη του τελευταίου σε ηλεκτροδότηση είναι αμφίβολη.
Το 3008 Hybrid4 και το νέο σεντάν 508 και 508 SW Hybrid, τα οποία παρουσιάστηκαν στο Παρίσι, ενσωματώνουν τον μετασχηματισμό της εταιρείας και την αξιοσημείωτη επιτάχυνση όλων των μοντέλων προς την ηλεκτροδότηση από το 2019.
Η γαλλική φίρμα συνεχίζει την επιθετική της πολιτική και επιλέγει να προσφέρει στους πελάτες της μία γκάμα ηλεκτροδοτούμενων sport αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων και χαμηλών εκπομπών ρύπων.
Αυτές οι sport ηλεκτρικές εκδόσεις θα δημιουργηθούν σε συνεργασία με τις ομάδες της Peugeot Sport και θα συμβάλουν στον στόχο του περιορισμού των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, κατ αντιστοιχία με τις οδηγίες των ευρωπαϊκών ιδρυμάτων που είναι υπεύθυνα για την αυτοκινητοβιομηχανία.
Η γαλλική φίρμα έχει αποφασίσει να επικεντρωθεί στην κατασκευή τέτοιων νέων οχημάτων, σε ένα πλαίσιο, στο οποίο η αβεβαιότητα που περιβάλλει την εξέλιξη του πρωταθλήματος WRX με θερμικούς κινητήρες προς ένα ηλεκτρικό μέλλον μέχρι το 2021 είναι πραγματικότητα._Jean-Philippe Imparato, CEO της Peugeot.