Με την έναρξη του Mondial de l’Automobile στο Παρίσι, η Renault έδωσε το στίγμα: Ο Ρόμβος θα ξεκινήσει τελικά τον εξυβριδισμό της γκάμας του, όπως αναφέρει το drive.gr.

Ακόμη κι αν η Renault δεν είναι εντελώς άσχετη με το θέμα (με ελαφρά υβριδικά συστήματα σε ορισμένους τουρμποντίζελ), ο Γάλλος κατασκευαστής ισχυριζόταν από καιρό ότι δεν ήθελε ενδιάμεσο στάδιο μεταξύ της θερμικής και της ηλεκτρικής εποχής.

Η Renault φαίνεται να έχει αλλάξει γνώμη. Οι ακριβείς λόγοι γι’ αυτήν τη μεταστροφή και αυτή τη σημαντική ανακοίνωση είναι άγνωστοι, αλλά το περίγραμμα των μελλοντικών μοντέλων είναι πιο ακριβές. Σύμφωνα με το Autoexpress, το πρώτο επαναφορτιζόμενο υβριδικό, που θα είναι το επόμενο Captur, θα έχει κάτω από το καπό ένα 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό μοτέρ Nissan 1.6 που θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτρικό κινητήρα και μπαταρίες 9,8kWh. Μικρό σε σύγκριση με ορισμένα υφιστάμενα επαναφορτιζόμενα μοντέλα που φτάνουν στις 13kWh, αλλά το Captur είναι κόμπακτ οπότε μάλλον θα του είναι αρκετό.

Η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία θα είναι, χωρίς αυτό να αποτελεί έκπληξη, περίπου 50 km. Πάνω απ’ όλα όμως, αυτός ο νέος κινητήρας θα επεκταθεί σε ολόκληρη τη Συμμαχία, στη Nissan (στο μελλοντικό Qashqai), αλλά και στη Mitsubishi, η οποία όμως είναι και η πρωτοπόρος του ομίλου στον τομέα.
Το επαναφορτιζόμενο υβριδικό Captur αναμένεται να παρουσιαστεί στην ΙΑΑ 2019, στη Φρανκφούρτη. Ωστόσο, ακόμα αναμένουμε την άφιξη ενός νέου Nissan Juke, με τη γιαπωνέζικη φίρμα να μη φαίνεται ιδιαίτερα πιεσμένη να ανανεώσει ένα από τα best seller της.