Κανένα street-legal αυτοκίνητο δεν είναι ήταν ποτέ ταχύτερο από την 911 GT2 RS MR στο Nurburgring - αυτό τουλάχιστον επικαλείται από σήμερα η Porsche μέσω των επίσημων ανακοινώσεών της, όπως γράφει ο Χρήστος Αποστολόπουλος στο 4troxoi.gr.
Σύμφωνα με αυτές, η βελτιωμένη από την Manthey-Racing εκδοχή της υπερτροφοδοτούμενης 911 GT2 RS - του αυτοκινήτου με άλλα λόγια που το Σεπτέμβριο του 2017 έσπασε τα χρονόμετρα στην Πράσινη Κόλαση κατακτώντας το στέμμα του βασιλιά στην κατηγορία των αυτοκινήτων παραγωγής προτού το ανακτήσει λίγους μήνες μετά η Lamborghini Aventador SVJ με χρόνο 6:44.97 - κατάφερε να σταματήσει το χρονόμετρο στο ‘Ring των 20,6 χλμ. σε χρόνο 6 λεπτών και 40.30 δλ. έχοντας στο πηδάλιο της των οδηγό εξέλιξης της Porsche, Lars Kern.
«Είχαμε τα μάτια μας ανοιχτά σε σχέση με τον καιρό όλη τη συγκεκριμένη ημέρα και αναρωτηθήκαμε αν ήταν δυνατή η επίτευξη του ρεκόρ. Δεν θέλαμε να πάρουμε ρίσκα σε μία βρεγμένη ή ελαφρώς υγρή πίστα», δήλωσε ο επικεφαλής του τμήματος των GT κατασκευών της γερμανικής εταιρείας, Frank-Steffen Walliser.
Και συμπλήρωσε:
«Σε αυτή τη δοκιμή, θέλαμε απλώς να αξιολογήσουμε και πάλι τις δυνατότητες του οχήματος. Το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό. Είναι πραγματικά ένας υπέροχος χρόνος. Αυτό δείχνει και πάλι ξεκάθαρα τις συναρπαστικές δυνατότητες αυτού του σπορ αυτοκινήτου».
Τι το διαφορετικό, όμως, διαθέτει η έκδοση MR σε σχέση με τις «απλές» εκδόσεις της 911 GT2 RS; Όσο κι αν ψάξαμε ανάμεσα στις… αράδες του όχι και τόσο αναλυτικού δ.Τ. της Porsche, οι μόνες αναφορές για το συγκεκριμένο θέμα που καταφέραμε να εντοπίσουμε, είναι οι εξής:
«Η Porsche 911 GT2 RS ήταν εξοπλισμένη με το νέο κιτ απόδοσης της Manthey-Racing, σε συνδυασμό με ένα συνολικό set-up προσαρμοσμένο στα χαρακτηριστικά του Nürburgring-Norschleife.
«Οι μηχανικοί της Porsche χρησιμοποίησαν την τεχνογνωσία τους από την ανάπτυξη των 911 RSR και 911 GT3 R καθώς και την εμπειρία της Manthey-Racing που κέρδισε σε πολλούς αγώνες στο Nürburgring-Nordschleife. Οι στοχευμένες τροποποιήσεις περιελάμβαναν τους τομείς του πλαισίου και της αεροδυναμικής».
Στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται και οι δηλώσεις του 31χρονου Lars Kern, ο οποίος βρέθηκε για την περίσταση πίσω από το τιμόνι της 911 GT2 RS MR:
«Η οδήγηση ήταν πολύ διασκεδαστική. Η ισορροπία του αυτοκινήτου ήταν επίσης πολύ καλή με το νέο πακέτο. Δε χρειάστηκε να πάρω ρίσκο για να κινηθώ γρήγορος. Αλλά έκανα μόνο μία απόπειρα, επειδή νύχτωνε».
Κλείνοντας αξίζει να σημειώσουμε πως ο προμηθευτής του καυσίμου που χρησιμοποιήθηκε από την 911 GT2 RS MR ήταν η Esso, ενώ διαφορετικό για λόγους ασφαλείας ήταν το αγωνιστικού τύπου κάθισμα του οδηγού - από το οποίο δεν προκύπτουν οφέλη σε σχέση με το βάρος.
Μέχρι και αυτή τη στιγμή, η Porsche δεν έχει δημοσιοποιήσει τα απαραίτητα σε συγκεκριμένα «κατορθώματα» οπτικά πειστήρια της επίδοσής της. Ήτοι, το σχετικό οn-board βίντεο του flat-out γύρου που πραγματοποίησε ο Lars Kern.