Η νέα Porsche 911, αυτή με τον κωδικό 992, βρίσκεται πλέον κυριολεκτικά προ των πυλών, όπως γράφει ο Χρήστος Αποστολόπουλος στο 4troxoi.gr.
Μπορεί επισήμως η γερμανική εταιρεία να μην έχει ανοίξει τα χαρτιά της αναφορικά με τον ακριβή χρόνο των επίσημων αποκαλυπτηρίων της, εντούτοις κάτι παραπάνω από βέβαιο είναι πως το ντεμπούτο της νεότερης εκδοχής του αειθαλούς σπορ κουπέ από το Zuffenhausen θα γίνει στα τέλη Νοεμβρίου, όταν και θα ανοίξουν επίσημα οι πύλες του Διεθνούς Σαλονιού Αυτοκινήτου στο Los Angeles των ΗΠΑ. Σε γενικές γραμμές, η συνταγή που για μία ακόμα φορά διέπει μία ακόμα παραλλαγή της 911, είναι η απλή. Και συνάμα γνωστή: εξέλιξη σε όλους ανεξαιρέτως τους τομείς, χωρίς να αλλοιώνεται τα βασικά συστατικά που δεκαετίες τώρα συνθέτουν το μύθο της 911, σύμφωνα με το ίδιο θέμα στο 4troxoi.gr.
Έτσι, η σχεδίαση της νέας 911 (992) θα παραμείνει σχεδόν με απαράλλακτη, με τις όποιες βελτιώσεις-αναβαθμίσεις να έχουν γίνει στο πίσω μέρος (σ.σ.: εμπρός οι ομοιότητες με την 911-993 είναι εμφανείς). Στο εσωτερικό, οι επιρροές από την Panamera θα είναι διακριτές Σε αντιδιαστολή, κάτω από τις μεταλλικές επιφάνειες είναι που κρύβεται η ουσία, αλλά και ο κύριος όγκος των επεμβάσεων-αλλαγών. Πρώτη και καλύτερη είναι η εκτενής χρήση αλουμινίου, ούτως ώστε να διατηρηθεί το βάρος σε χαμηλά επίπεδα, ενώ… ζουμερές είναι και εκείνες που αφορούν στον 3λιτρο μπόξερ κινητήρα τούρμπο των Γερμανών. Εδώ και με δεδομένα τα όλο και πιο αυστηρά πρότυπα εκπομπών, οι βασικές και ήδη γνωστές διαφοροποιήσεις σε σχέση με το παρελθόν εντοπίζονται στο διαφορετικό σύστημα εισαγωγής, στον ψεκασμό καυσίμου, στο αναθεωρημένο intercooler και στον υπερσυμπιεστή.
Η έκδοση Carrera S, που θα είναι, κατά πάσα πιθανότητα και η πρώτη που θα δει τα φως της δημοσιότητας μαζί με την τετρακίνητη 4S, αναμένεται να αποδίδει περί τους 450 ίππους, τιμή ικανή να την… εκτοξεύσει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω από τα 4 δλ. Οι απλές Carrera και Carrrera 4, που θα παρουσιαστούν μέσα στο 2019 (πιθανότατα τον Απρίλιο), αναμένεται να αποδίδουν κοντά στους 400 ίππους. Και οι δύο συν δύο εκδοχές θα είναι διαθέσιμες τόσο με 7τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, όσο και με το γνωστό PDK, που στην 991-992 θα διαθέτει μία ακόμα σχέση. Δηλαδή, οκτώ. Υβριδικές εκδοχές δεν αναμένονται, τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον. Σε αντιδιαστολή, μέσα στο επόμενο έτους θα δούμε να αποκαλύπτονται και οι Convertible παραλλαγές του μοντέλου καθώς και η Turbο (Σεπτέμβριος 2019).
Και η νέα GT3; Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, το ντεμπούτο της δεν αναμένεται να πραγματοποιηθεί πριν τις αρχές του 2020. Τα κακά(;) νέα για τη νέα 911 GT3 είναι ότι θα απολέσει αυτό που μέχρι σήμερα αποτελεί το σήμερα κατατεθέν της: τον ατμοσφαιρικό 4λιτρο κινητήρας τους. Έτσι, σύμφωνα με τις έως τώρα διαρροές, τη θέση του στο πίσω μέρος του γερμανικού κουπέ αναμένεται να πάρει ένας bi-turbo κινητήρας με έξι ασφαλώς κυλίνδρους που θα προέρχεται από την παλιά-τρέχουσας 911 Turbo των 3,8 λίτρων. Η ισχύς του, παρ’ ότι τίποτα ακόμα δεν είναι επίσημα επιβεβαιωμένο, εκτιμάται ότι θα κυμαίνεται κοντά στους 550 ίππους