To Ford Focus Wagon Active πάτησε Ευρώπη και έρχεται να συμπληρώσει τη γκάμα του μοντέλου, όπως αναφέρει το drive.gr.
Το αυτοκίνητο, ξεχωρίζει σχεδιαστικά από μια σειρά επιλογές που του δίνουν ένα πιο Off-road χαρακτήρα που επί της ουσίας έχει να κάνει μόνον με το look αφού τo Wagon Focus εξακολουθεί να είναι προσθιοκίνητο. Βέβαια είναι κατά 30 mm πιο ψηλό εμπρός και 34mm πίσω, από την κανονική έκδοση, διαθέτοντας διαφορετικά αμορτισέρ και ελατήρια αλλά και αντιστρεπτικές.
Ωστόσο δεν μπορούμε παρά να παραδεχτούμε πως η εικόνα με τη σκούρα μάσκα μάσκα, τις ράγες οροφής, τα μεταλλικά προστατευτικά που το περιβάλουν είναι εντυπωσιακή. Το σύνολο συμπληρώνουν οι τροχοί διαστάσεων 215/55 R17 ή προαιρετικά τροχούς 18 ιντσών με τροχούς 215/50. Για να διευκολύνεται η κίνηση σε ιδιαίτερες καταστάσεις, το σύστημα Selective Drive Mode διαθέτει εκτός από τα γνωστά προγράμματα Normal, Sport και Eco, ακόμη δύο, τα Slippery και Trail.
Το Slippery είναι ιδανικό για συνθήκες λάσπης, χιονιού ή πάγου, ενώ το Trail ενδείκνυται για μαλακές επιφάνειες όπως πχ η άμμος, όπου έχουμε μια πιο «νωθρή» αντίδραση του traction control που επιτρέπει ένα ελεγχόμενο σπινάρισμα. Κάτω από το καπό βρίσκονται οι γνωστοί κινητήρες της Ford, με τον μικρότερο της σειράς να είναι ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας του 1,0 λίτρου με 125 ίππους. Ακολουθεί ο 3κύλινδρος 1.5 με τους 150 ίππους και ο 4κύλινδρος 1.5 EcoBlue με τους 120 ίππους.
Στην κορυφή θα βρίσκεται ο δίλιτρος EcoBlue των 150 ίππων, ενώ η κίνηση θα μεταδίδεται στον εμπρός άξονα μέσω χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων, ή αυτόματου οκτώ. Τέλος διαθέσιμο θα είναι σύστημα infotainment με 8 ιντσών οθόνη αφής, Wi-Fi hotspot, ηχοσύνολο της Bang & Olufsen, με τον εξοπλισμό να ολοκληρώνεται με συστήματα όπως το adaptive cruise control, το σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος, σύστημα με adaptive headlight, κ.α.