Η Continental GT μπορεί να έχει χάσει τη θέση του best seller της μάρκας από το SUV Bentayga, όμως εξακολουθεί να εκπροσωπεί πολύ καλύτερα την παράδοση της φίρμας ως υπερπολυτελές, σπορ μοντέλο Μεγάλου Τουρισμού, πηγή drive.gr.

Η νέα Continental GT είχε παρουσιαστεί στην Έκθεση της Φρανκφούρτης το 2017, και τώρα αποκαλύπτεται η ανοιχτή της έκδοση GT Convertible.

Η βασική διαφορά από την κουπέ είναι βέβαια η αναδιπλούμενη οροφή, η οποία ανοίγει σε 19” ενώ το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα έως και 48 km/h. Για πρώτη φορά η Bentley προσφέρει, ανάμεσα σε 7 επιλογές, και αυτήν του υφάσματος τουίντ για το υλικό της σκεπής, ώστε να ταιριάζει με το πιο παραδοσιακό βρετανικό σακάκι.

Η εταιρεία λέει ότι το συνολικό επίπεδο θορύβου έχει μειωθεί κατά 3 ντεσιμπέλ, πράγμα εντυπωσιακό αφού το απερχόμενο μοντέλο ήταν εξαιρετικά ήσυχο. Επιπλέον, η νέα GT Convertible είναι κατά 5% πιο άκαμπτη από την παλιά και 20% ελαφρύτερη στη βασική της δομή, αν και πάλι φτάνει τα 2.414 kg.

Όπως η κλειστή GT, έτσι και η ανοιχτή κινείται από τον κλασικό πλέον 6λιτρο, διτούρμπινο W12 με το σύστημα απενεργοποίησης των 6 κυλίνδρων στα μικρά φορτία. Αποδίδει κι εδώ 535 PS και 91,7 kgm ροπής, και συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της ZF. Παρά το επιπλέον βάρος της, η ανοιχτή GT επιταχύνει από στάση μέχρι τα 60 mph (97 km/h) σε 3,7” χάνοντας ένα μόλις δέκατο σε σχέση με την κλειστή. Η τελική ταχύτητα παραμένει η ίδια, στα 333 km/h.

Για την καλή συμπεριφορά στις στροφές φροντίζει και εδώ το 48βολτο ενεργό σύστημα ελέγχου της κλίσης, σε συνδυασμό με την επίσης ενεργή τετρακίνηση και το σύστημα μεταφοράς ροπής (torque vectoring) από τροχό σε τροχό με τα φρένα. Υπάρχουν 4 προγράμματα οδήγησης: Sport, Comfort, Bentley και Custom.

O χώρος για τα γόνατα των επιβατών είναι ο ίδιος με της κουπέ, αλλά ο χώρος αποσκευών είναι κατά 123 λίτρα μικρότερος, στα 235 λίτρα, λόγω της αναδιπλούμενης σκεπής. Είναι όμως κατά 23 λίτρα μεγαλύτερος από της απερχόμενης Convertible. To εσωτερικό είναι το ίδιο χειροποίητο με της κουπέ, από δέρμα και ξύλο, με την περιστρεφόμενη κεντρική οθόνη αφής 12,3” και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Τα καθίσματα, το τιμόνι και το υποβραχιόνιο είναι θερμαινόμενα, ενώ η λειτουργία «κασκόλ» με θερμό αέρα έχει ευρύτερη διάχυση. Τα ηλεκτρικά καθίσματα 20 διαφορετικών ρυθμίσεων και το ηχοσύστημα Naim των 18 ηχείων και 2.200 Watt θα εγγυώνται την άνεση και τη διασκέδασή σας.
 
Το πόσο θα σας κοστίσουν όλα αυτά δεν το γνωρίζουμε ακόμη, αλλά υπολογίστε κάτι παραπάνω από την κλειστή Continental GT. Κι αν δεν σας φτάνουν τα λεφτά, μην απογοητεύεστε, αφού του χρόνου θα παρουσιαστεί και η «βασική» έκδοση με τον κινητήρα V8.