Τόσο το Coupe όσο και το Roadster έχουν εξωτερικές και εσωτερικές αναβαθμίσεις, με μια ελαφρώς αναθεωρημένη κεντρική κονσόλα, δανεισμένη από τη νέα AMG GT 4, νέα ψηφιακά όργανα και τιμόνι, αλλά και το σύστημα ελέγχου αφής, από τις CLS, A -Class και AMG GT 4, όπως αναφέρει το newsauto.gr.
Η σειρά ξεκινά με το AMG GT entry level, ακολουθούμενο από τα AMG GT S, AMG GT C και AMG GT R ενώ τώρα υπάρχει και η νέα έκδοση GT R Pro.
Κάτω από τη λαμαρίνα κρύβεται ο V8 4.0 λίτρων, με ισχύ η οποία κυμαίνεται από 470 έως 580 ίππους. Η AMG ισχυρίζεται ότι η τεχνογνωσία των GT3 και GT4 από τους αγώνες έχει διοχετευθεί τόσο στο μοτέρ όσο στο στήσιμο αλλά και την αεροδυναμική της GT. Η αγωνιστική GT-R καλύπτει το γύρο στο Nurburgring σε σχεδόν επτά λεπτά (ο εργοστασιακός οδηγός της AMG, Maro Engel, κατέγραψε 7’ 4’’ τον Νοέμβριο σε μια μεταμφιεσμένη GT R Pro). Από την άλλη, πρόκειται για ένα από τα λιγότερο πρακτικά αυτοκίνητα που εκτίθενται στο LA, αλλά σίγουρα το πιο δελεαστικό.
Εξωτερικά οι ανασχεδιασμένοι προβολείς LED, τα πιο διακριτικά φώτα ημέρας σε πιο σκούρο φόντο δηλώνουν τη διαφοροποίησή τους. Παρομοίως, τα πίσω φώτα εμφανίζονται ανανεωμένα σε σχέση με ότι γνωρίζαμε. Στο πρακτικό κομμάτι ένας νέος τρόπος ελέγχου (AMG Dynamics) στο σύστημα ESP είναι σε θέση να προβλέψει τι θα κάνει το αυτοκίνητο πριν το κάνει ο οδηγός ειδικά στο απαιτητικό περιβάλλον της πίστας. Η νέα λειτουργία AMG Track Pace στο σύστημα πολυμέσων μπορεί να καταγράψει τηλεμετρία από ένα σύνολο γύρων σε πραγματικό αγώνα προκειμένου να μπορείτε να αναλύσετε μια σειρά δεδομένων από κάθε γύρο.