Δυναμική εμφάνιση, πιο ισχυροί κινητήρες και καλύτερος εξοπλισμός: Η Audi λανσάρει και ξεκινά τις πωλήσεις της αναβαθμισμένης σειράς TT. 20 χρόνια μετά το ντεμπούτο του μοντέλου ως πρωτότυπο. Φυσικά αυτά τα 20 χρόνια είναι ευκαιρία για μία ιδιαίτερη έκδοση. Το επετειακό μοντέλο “ TT 20 years” θα κυκλοφορήσει σε 999 αυτοκίνητα και αποτελεί σύνδεσμο με το έτος 1998, όταν κυκλοφόρησε η πρώτη γενιά TT, όπως αναφέρει το newsauto.gr.
Οι λεπτομέρειες της είναι εμπνευσμένες από το concept TTS Roadster, το οποίο παρουσιάστηκε το 1995 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο. Τα καθίσματα, τα πάνελ στις πόρτες και η κονσόλα του συστήματος μετάδοσης είναι επικαλυμμένα με λεπτό δέρμα Nappa σε καφέ μοκασίν απόχρωση. Οι διακοσμητικές δερμάτινες λωρίδες και οι Panuka ραφές είναι μια σύγχρονη ερμηνεία των στοιχείων στο εσωτερικού του αυτοκινήτου από το 1995.
Ένα σήμα με τον αύξοντα αριθμό καθώς και τα διακριτικά “TT 20 years” στο τιμόνι και το μοχλό ταχυτήτων κοσμούν την καμπίνα πιλοτήριο. Οι 19-ιντσών ζάντες αλουμινίου με γυαλιστερό μεταλλικό γκρι χρώμα, οι ειδικά σχεδιασμένες εξατμίσεις, οι οπίσθιοι φανοί Matrix OLED και τα ματ δαχτυλίδια Audi, προσδίδουν τα εξωτερικά χαρακτηριστικά. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν τα χρώματα: Arrow Gray και Nano Gray. Η επετειακή έκδοση θα είναι διαθέσιμη με Coupé και Roadster αμάξωμα.
Για 20 χρόνια, το Audi TT είναι συνώνυμο με την οδηγική απόλαυση, έτσι η Audi έχει βελτιώσει ακόμη περισσότερο τον σπορ χαρακτήρα της τρίτης γενιάς και προσφέρει δύο βενζινοκινητήρες άμεσου ψεκασμού για το νέο TT: Με 197 (moteur 40 TFSI συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου σε λιτ/ 100 χλμ: 6,3 – 6,0 137) και 245 ίππους (κινητήρας 45 TFSI συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου σε λιτ / 100 χλμ: 7,3 – 6,4, συνδυασμένες εκπομπές CO2 σε g / km: 166 – 147 και οι δύο κινητήρες παρέχουν περισσότερη ισχύ από τους προκατόχους τους.
Οι κινητήρες έχουν επίσης ένα φίλτρο σωματιδίων βενζίνης. Με το νέο S tronic επτά σχέσεων, οι χαμηλότερες ταχύτητες έχουν τώρα μικρότερη αναλογία για καλύτερη και δυναμική οδήγηση. Με τον κινητήρα 40 TFSI, το TT Coupé κάνει από 0 σε 100 σε 6,6 δευτερόλεπτα, ενώ με το μοτέρ 45 TFSI κάνει μόλις 5,9 δευτερόλεπτα. Για τον ισχυρότερο κινητήρα, το Audi προσφέρει επίσης την επιλογή της τετρακίνησης (quattro) για ακόμα καλύτερη δυναμική έλξης και οδήγησης.
Ο εξωτερικός σχεδιασμός του νέου TT είναι τώρα πιο προοδευτικός και πιο έντονος. Η μάσκα του ψυγείου ενός κομματιού (Singleframe) έχει μεγάλες πλαϊνές εισόδους αέρα, που τονίζουν το σχήμα του αυτοκινήτου στο δρόμο. Στο πίσω μέρος, οι οριζόντιες γραμμές υπογραμμίζουν επίσης το πλάτος του αυτοκινήτου. Κατ ‘επιλογή, η Audi μπορεί να εφοδιάσει τα φωτιστικά σώματα με τεχνολογία LED ή Matrix LED, συμπεριλαμβανομένων και των φλας.
Το πακέτο των εξωτερικών χαρακτηριστικών S line τονίζει ιδιαίτερα τον σπορ χαρακτήρα του Audi TT με εντυπωσιακές λεπτομέρειες εμπρός, πλάγια και στο πίσω μέρος. Το πακέτο συμπληρώνεται με τα σπορ καθίσματα S και το χαμηλότερο (κατά 10 χιλιοστά) αμάξωμα.
Ακόμη και η βασική έκδοση του νέου Audi TT είναι εξοπλισμένη με το σύστημα Audi drive. Ο οδηγός μπορεί να ελέγξει όλες τις λειτουργίες infotainment και φωνητικού ελέγχου μέσω του τιμονιού πολλαπλών λειτουργιών. Οι ενδείξεις εμφανίζονται στο virtual cockpit Audi, όπου ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ δύο διαφορετικών όψεων. Σε όλες τις εκδόσεις, συσκευές όπως τα smartphones μπορούν να συνδεθούν μέσω μιας φωτιζόμενης υποδοχής USB και μέσω Bluetooth.
Τέλος στην χρωματική παλέτα έχουν προστεθεί τρία νέα χρώματα :Cosmos Blue, Pulse Orange και Turbo Blue (S line).