Η νέα χρονιά για την Audi θα ξεκινήσει με το λανσάρισμα της νέας γενιάς του Q3 στα τέλη του Ιανουαρίου. Για το νέο της SUV η γερμανική μάρκα θέτει ψηλά τον πήχη, εξ ου και το πριμοδοτεί με ό,τι καλύτερο διαθέτει σε όλους τους τομείς της υπόστασής του.
Έτσι, χτισμένο πλέον πάνω στην νεότερη MQB πλατφόρμα του Ομίλου VW, το νέο Audi Q3 έρχεται με πιο δυναμική εμφάνιση, ψηφιοποιημένο εσωτερικό με περισσότερους χώρους, αλλά και με πλήρη γκάμα μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου ισχύος από 150 έως και 230 ίππων. Τιμολογιακά, το νέο Audi Q3 θα κοστίζει στη χώρα μας από 32.900 ευρώ.
Μετά το Q3, τον ερχόμενο Μάρτιο θα υποδεχθούμε στην Ελλάδα ένα πολύ σημαντικό μοντέλο της Audi, το πλήρως ηλεκτρικό SUV e-tron. Το νέο μοντέλο, που οδηγήσαμε πρόσφατα στο Άμπου Ντάμπι, χρησιμοποιεί για την κίνησή του ένα σύστημα με δύο ηλεκτροκινητήρες, συνδυαστικής απόδοσης 408 ίππων, προσφέροντας αυτονομία 400 km κατά WLTP.
Το e-tron εφοδιάζεται και με μια σειρά από προηγμένα τεχνολογικά συστήματα, όπως για παράδειγμα τις πλαϊνές κάμερες στη θέση των καθρεπτών, που προβάλουν σε οθόνες 7 ιντσών στο εσωτερικό οτιδήποτε υπάρχει περιμετρικά του αυτοκινήτου.
Τον ερχόμενο Σεπτέμβριο αναμένεται μια επίσης σημαντική άφιξη νέου μοντέλου της Audi στη χώρα μας. Πρόκειται για την 4η γενιά του A3, η οποία θα ανταγωνιστεί τη νέα Mercedes A-Class – και την επόμενη BMW Σειρά 1, χωρίς για πρώτη φορά στην ιστορία να έχει 3πορτη έκδοση (θα είναι 5πορτο, σεντάν και 4πορτο ή 5πορτο κουπέ).
Φυσικά, όπως και στο νέο Audi Q3, έτσι και εδώ αναμένουμε περισσότερη ενίσχυση στο πεδίο της τεχνολογίας με ψηφιακό πίνακα οργάνων, αλλά και μια πλήρη γκάμα κινητήρων βενζίνης και diesel.
Η τελευταία νέα άφιξη για την Audi στη χώρα μας το 2019 αφορά στο νέο Q4, το πρώτο μικρομεσαίο crossover-coupe της μάρκας, που θα έρθει να τοποθετηθεί δίπλα στο νέο Q3 για να προσφέρει μια πιο σπορ εμφάνιση, αλλά και ακόμη πιο δυναμικά οδικά και οδηγικά χαρακτηριστικά.
Στο τεχνικό και μηχανικό υπόβαθρο δεν αναμένουμε πολλές διαφοροποιήσεις με το Q3, ωστόσο έχει ενδιαφέρον να δούμε το πως θα είναι η πιο σπορ έκδοσή του RS, η οποία θα έχει δύναμη που θα ξεπερνά τους 400 ίππους.
Πηγή: newsauto.gr