Kia: Το e-Niro είναι το σωστό όχημα για να μπει με απαιτήσεις στην αγορά των ηλεκτρικών SUV και crossover!
Το μοντέλο αποτελεί τον βασικό πυλώνα της ευρωπαϊκής στρατηγικής της Kia για την ηλεκτροκίνηση. Πέρυσι το περισσότερο από το 10% όλων των αυτοκινήτων Kia που πωλήθηκαν στην Ευρώπη ήταν ηλεκτρικά (ή υβριδικά ή plug-in) και το ποσοστό αναμένεται να αυξηθεί το 2019 σε ποσοστό μεταξύ 15% και 20%, δήλωσε στο Automotive News Europe, ο Emilio Herrera, διευθύνων σύμβουλος της Kia Europe.
Οι ετήσιες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων σε ολόκληρη την Ευρώπη αναμένεται να αυξηθούν σε σχεδόν 1 εκατομμύριο μονάδες ετησίως έως το 2022, δήλωσε ο Herrera. Στην Ευρώπη, η Kia επίσης πωλεί πλήρεις και plug-in-υβριδικές εκδόσεις του Optima και μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση του Soul, του οποίας η δεύτερη γενιά θα κυκλοφορήσει στην αγορά το πρώτο εξάμηνο του 2019.
Ο ηλεκτρικός κινητήρας του e-Niro είναι βασικά ο ίδιος με αυτόν του Hyundai Kona Electric, δήλωσε ο Vittorio D'Arienzo, διευθυντής σχεδιασμού στο τεχνικό κέντρο.
Το e-Niro προσφέρει δύο εκδόσεις. Η μια με μπαταρία 64KWh παρέχει αυτονομία 455 χιλιομέτρων, βάσει των κανόνων WLTP. Η βασική έκδοση του e-Niro διαθέτει μία μπαταρία 39,2 kWh με αυτονομία 289 km.
Με φορτιστή 7,2 kW, χρειάζονται 3 ώρες και 45 λεπτά για να φτάσει από το 20% στο 80% το μοντέλο των 39 kWh και 5 ώρες και 50 λεπτά για την έκδοση 64 kWh. Ένας γρήγορος φορτιστής 100 kW μειώνει το χρόνο σε 42 λεπτά για την έκδοση 64 kWh, αλλά χρειάζεται 106 λεπτά για να φτάσει από το 0% στο 100%.
Το e-Niro και το Kona Electric μοιράζονται επίσης τα ίδια χαρακτηριστικά για το πακέτο μπαταριών, παρόλο που έχουν διαφορετικούς προμηθευτές με έδρα την Κορέα, δήλωσε ο D'Arienzo. Η μπαταρία για το e-Niro παρέχεται από την SK Innovation, ενώ του Kona προέρχεται από την LG Chem.
Το e-Niro προσφέρει χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας όπως ένα σύστημα πέδησης με ανάκτηση ενέργειας και μια προαιρετική προηγμένη αντλία θερμότητας που βοηθά στη θέρμανση του εσωτερικού χώρου ενώ παράλληλα εξοικονομεί ενέργεια. Προσφέρει επίσης μια σειρά συστημάτων υποβοήθησης των οδηγών, συμπεριλαμβανομένης της προειδοποίησης εμπρόσθιας σύγκρουσης, cruise control, κ.α.
Αναφερόμενος στους στόχους πωλήσεων του αυτοκινήτου ο Arthur Martins, διευθυντής μάρκετινγκ της Kia Europe , είπε ότι αρχικά θα δοθεί έμφαση στις αγορές όπου η ζήτηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι υψηλότερη, όπως η Νορβηγία, οι Κάτω Χώρες και η Γαλλία.