Κέρδη 859 εκατ. ευρώ σημείωσε η Opel το 2018 έναντι ζημιών ύψους 179 εκατ. ευρώ τους δεύτερο εξάμηνο του 2017 μετά την ολοκλήρωση εξαγοράς του ευρωπαϊκού βραχίονα της GM από τον όμιλο PSA την 1η Αυγούστου του ίδιου έτους.
Στο πλαίσιο του σχεδίου αναδιάρθρωσης «PACE», η Opel είχε προβλέψει την απόδοση κερδοφορίας έως το 2020, όταν στόχευε σε ένα υποκείμενο λειτουργικό περιθώριο 2% μέχρι το 2020.
Το πιο εντυπωσιακό πάντως δεν είναι ότι η διοίκηση παρέδωσε δύο χρόνια νωρίτερα από ό, τι υποσχέθηκε τα θετικά αποτελέσματα, αλλά σημείωσε αποδόσεις 4,7% επί των πωλήσεων των 18,31 δισ. ευρώ πέρυσι και συνέβαλε επίσης σε θετικές ταμειακές ροές ύψους 1,35 δισ. ευρώ.
Η ανάκαμψη της Opel που σημειώθηκε κατά το πρώτο έτος υπό την ιδιοκτησία του Ομίλου PSA θέτει υπό αμφισβήτηση τη στρατηγική διαχείρισης που έλαβε ο πρώην ιδιοκτήτης της General Motors και αποδείχθηκε πως η εταιρεία μπορεί να κατασκευάσει μοντέλα με κορυφαία χαρακτηριστικά δημιουργώντας παράλληλα ελκυστικά προϊοντικά πακέτα.
Ο CEO του ομίλου PSA, Carlos Tavares, ανέλαβε την ισχυρή ένωση της Opel μείωσε κατά 3.700 θέσεις εργασίας στα μη ανταγωνιστικά εργοστάσια παραγωγής στη Γερμανία και μετέφερε 2.000 θέσεις από κέντρο R & D της Opel στο Ruesselsheim στην Γαλλία.
Ο Tavares επικεντρώθηκε επίσης στην εξάλειψη της προεξόφλησης των τιμολογίων από τους εμπόρους όπως ακριβώς έκανε και στον υπόλοιπο όμιλο PSA με αποτέλεσμα το απόθεμα των αυτοκινήτων Opel να μειωθεί κατά 32.000 μονάδες μέσα σε λίγους μήνες.
Επίσης θεωρείται ιδιαίτερα θετικό το γεγονός πως η Opel ανακοίνωσε το ορόσημο κερδοφορίας της στην 120η επέτειο κατασκευής του πρώτου της αυτοκινήτου.