Η Ferrari δημοσίευσε ένα επίσημο video στο οποίο αναλύει την αεροδυναμική της νέας F8 Tributo, παρουσιάζοντας τα σημεία κλειδιά που προσφέρουν στο μοντέλο βελτιωμένη αεροδυναμική απόδοση κατά 10% σε σύγκριση με την απερχόμενη 488 GTB.
Σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία, η F8 Tributo ενσωματώνει την τεχνογνωσία που απέκτησε από τη συμμετοχή της στα πρωταθλήματα GT και Challenge. Το νέο κεντρομήχανο supercar της Ferrari εξοπλίζεται επίσης με το σύστημα S-Duct που πρωτοείδαμε στην 488 Pista συμβάλει κατά 15% στην αύξηση παραγωγής κάθετης δύναμης.
Το ανασχεδιασμένο αμάξωμα περιλαμβάνει επίσης αεροδυναμικά πτερύγια στον εμπρός προφυλακτήρα, μεγαλύτερη αεροτομή που σκεπάζει τα πίσω φωτιστικά σώματα και ενεργό διαχύτη στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Αρκετή δουλειά έχει γίνει και στο πάτωμα του αυτοκινήτου που απέκτησε vortex generators.
Ο υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας 3,9 λίτρων αποδίδει 720 PS και 78,5 kgm ροπής, επιταχύνοντας το μοντέλο από τα 0-100 km/h σε 2,9" και από τα 0-200 km/h σε 7.8", με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 340 km/h.
Πηγή: drive.gr