Ο Max Verstappen ξεκίνησε από την 4η θέση και μετά την εκκίνηση του αγώνα κατάφερε να κρατήσει επαφή με τους τρεις προπορευόμενους, Valtteri Bottas, Lewis Hamilton και Sebastian Vettel. Με τους Hamilton και Vettel να μπαίνουν νωρίς στα pit για αλλαγή ελαστικών, στον 15ο και στον 14ο γύρο αντίστοιχα, η καλή στρατηγική της Aston Martin Red Bull Racing έδωσε την ευκαιρία στον Max να μπει για φρέσκα, μεσαίας γόμας ελαστικά αρκετά αργότερα από τους αντιπάλους του (25ο γύρο), με αποτέλεσμα να βρεθεί γρήγορα και πάλι πίσω από τους δύο οδηγούς.

Στο 30ο γύρο, ο Max Verstappen έφερε τον Vettel έξω από τη γραμμή του στην πρώτη στροφή και κατάφερε να τον περάσει με χρήση του DRS πριν τα φρένα της τρίτης στροφής, εξασφαλίζοντας έτσι την 3η θέση. Λίγο έλειψε για να περάσει μάλιστα στη 2η θέση, κάνοντας μία σειρά γρήγορων γύρων και πιέζοντας τον Hamilton, όμως στο τέλος δεν κατάφερε να προσπεράσει τη Mercedes. Με την 3η του θέση ο Verstappen χάρισε το πρώτο βάθρο στη Honda από το Βρετανικό GP του 2008.

Στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, ο Daniil Kvyat πήρε τον πρώτο βαθμό με την Toro Rosso, σκαρφαλώνοντας στη δεκάδα του αγώνα από τη 15η θέση στη γραμμή εκκίνησης. Όπως και ο Max, ο Daniil κατάφερε να μείνει στην πίστα για μεγαλύτερο διάστημα από τους περισσότερους οδηγούς (ο Ρώσος οδηγός μπήκε για αλλαγή ελαστικών στον 26ο γύρο) και πέρασε μπροστά όσο εκείνοι βρίσκονταν στα pit. Ο Kvyat έδωσε μάλιστα μάχη με τον Pierre Gasly, όταν εκείνος βγήκε από τα pit για την πρώτη του αλλαγή ελαστικών στον 37ο γύρο. Ο Gasly ήταν ο τελευταίος οδηγός που είχε μπει στα pit για φρέσκα ελαστικά.

Από τη μάχη νικητής αναδείχτηκε ο Daniil Kvyat κρατώντας τη 10η θέση ενώ οι δυο τους έδιναν μάχη πίσω από μία ομάδα οδηγών που μάχονταν για την 7η θέση. Όσο για τον Pierre Gasly, τερμάτισε πίσω από το Ρώσο, έχοντας σκαρφαλώσει στην 11η θέση από τη 17η στην εκκίνηση. Ενώ οι τρεις οδηγοί της Honda άργησαν να μπουν για ελαστικά στο πρώτο stint, ο Alexander Albon, έχοντας ξεκινήσει με μαλακά ελαστικά, μπήκε για αλλαγή μόλις στον 14ο γύρο και ήταν ένας από τους οδηγούς που έχασαν χρόνο πίσω από τον αργό Antonio Giovinazzi. Κατά συνέπεια, ο Albon τερμάτισε στη 14η θέση στον πρώτο του αγώνα στη Formula 1, όμως αποκόμισε πολύτιμη εμπειρία με τον τερματισμό του. Και τα τέσσερα μονοθέσια με κινητήρες Honda ολοκλήρωσαν τον αγώνα αποδεικνύοντας την αξιοπιστία τους.

Ο 2ος αγώνας της χρονιάς είναι το Bahrain Grand Prix (Bahrain International Circuit), την Κυριακή 31 Μαρτίου 2019

MAX VERSTAPPEN

Τερματισμός: 3ος

«Είμαι πολύ χαρούμενος για την ομάδα αλλά και για τη Honda που τερμάτισα σήμερα στο βάθρο. Από την ημέρα που ξεκίνησε η συνεργασία μας ήταν εκπληκτική και πραγματικά την απολαμβάνω, οπότε αυτήν την 3η θέση την αξίζουμε όλοι μας. Το ότι μπόρεσα να απειλήσω τον Lewis στο τέλος του αγώνα και το ότι προσπέρασα στην πίστα τον Seb, κάτι πολύ δύσκολο εδώ, ήταν πολύ θετικό. Είχαμε ένα μικρό πλεονέκτημα με τα ελαστικά όμως ήταν απολαυστικό ότι μπορούσα να ασκήσω πίεση στον Lewis κι ας μην κατάφερα να τον πλησιάσω τόσο ώστε να τον προσπεράσω. Το μονοθέσιο δούλεψε πολύ καλά και φαίνεται πως είμαστε δυνατοί και στις ευθείες, κάτι που είναι καλό σημάδι για το υπόλοιπο της χρονιάς. Έμαθα ότι αυτό είναι το πρώτο βάθρο της Honda από το 2008, είμαι λοιπόν πολύ χαρούμενος που πέτυχα σήμερα αυτό το αποτέλεσμα».

Daniil Kvyat

Τερματισμός:10ος

«Ο σημερινός ήταν ένας εξαιρετικός αγώνας! Είμαι χαρούμενος με τον τρόπο που οδήγησα και πραγματικά το απόλαυσα. Έχουμε πάρει πολλά θετικά στοιχεία. Κρίμα μόνο για τις κατατακτήριες, μια και είχαμε την ευκαιρία να ξεκινήσουμε λίγο πιο μπροστά! Κάναμε καλή διαχείριση ελαστικών σε όλο τον αγώνα και αναμφίβολα είχαμε το ρυθμό να δώσουμε μάχες για καλύτερες θέσεις, όμως, όπως ξέρουμε, είναι δύσκολο να προσπεράσεις στο Albert Park. Προσπάθησα να πλησιάσω τον Stroll, αλλά ήμουν στο όριο και δεν τα κατάφερα. Είχα μία καλή μάχη με τον Pierre προς το τέλος του αγώνα, ένιωθα ότι μπορούσα να τον νικήσω και στο τέλος η ικανοποίηση ήταν μεγάλη για το ότι κατάφερα να κρατήσω ένα ταχύτερο αυτοκίνητο πίσω μου σχεδόν σε όλο τον αγώνα. Ξέρω ότι έχουμε ένα καλό πακέτο μονοθεσίου – κινητήρα, γι’ αυτό χρειάζεται να συνεχίσουμε την εξέλιξή του. Είμαι πολύ αισιόδοξος για τους επόμενους αγώνες και πιστεύω ότι μπορούμε να φέρουμε καλά αποτελέσματα».

PIERRE GASLY

Τερματισμός: 11ος

«Ήταν ένας ιδιαίτερα δύσκολος αγώνας. Με τις μεγαλύτερες πίσω πτέρυγες δεν μπορούσα να δω τα φώτα εκκίνησης, οπότε έπρεπε να αντιδράσω με βάση τα αυτοκίνητα δίπλα μου κι έτσι έχασα δύο θέσεις. Μετά μπλέχτηκα στην κίνηση και, ακόμη και με το DRS, είναι απίστευτα δύσκολο να προσπεράσεις εδώ, ενώ είχα και κάποια συντρίμμια (από άλλα μονοθέσια) στην μπροστινή πτέρυγα που δεν βοηθούσαν την κατάσταση. Πέρασα όλο τον αγώνα στα πέντε δέκατα από το προπορευόμενο μονοθέσιο, όμως τα ελαστικά μου γλιστρούσαν και δεν μπορούσα να περάσω. Πίεσα όσο μπορούσα και δοκίμασα τα πάντα, όμως δεν ήταν αρκετό για να μπω στη βαθμολογούμενη δεκάδα. Γενικά, ο ρυθμός το Σαββατοκύριακο ήταν πραγματικά καλός. Στις κατατακτήριες, βγήκαμε εκτός από το Q1, όμως ήμουν ευχαριστημένος με τον πρώτο μου γύρο και ήταν θέμα ατυχίας ότι δεν περάσαμε. Το Bahrain είναι ένας αγώνας που μου αρέσει πολύ. Ξέρουμε ότι το μονοθέσιο είναι ανταγωνιστικό οπότε θα στρωθούμε στη δουλειά, θα μείνουμε συγκεντρωμένοι και θα πιέσουμε σε δύο εβδομάδες».