Κι αν το «Drive to Survive» έδειχνε αθέατες πλευρές από τον τρόπο λειτουργίας των ομάδων και όσα συνήθως συμβαίνουν μακριά από τις κάμερες, είχε ένα σαφές μειονέκτημα: δεν συμμετείχαν σε αυτό όλες οι ομάδες.
Συνολικά οκτώ από τις δέκα άνοιξαν τις πόρτες τους για τα τηλεοπτικά συνεργεία, όμως η πρωταθλήτρια Mercedes AMG και η Scuderia Ferrari τις είχαν ερμητικά κλειστές.
Αυτή τους η επιλογή φέρεται να προκάλεσε τη δυσαρέσκεια της Liberty Media που έχει πλέον τα εμπορικά δικαιώματα του σπορ και κατά γενική ομολογία έχει αλλάξει πλήρως τον τρόπο προβολής του στα μη-παραδοσιακά μέσα.
Όλα αυτά σε ότι αφορούσε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 του 2018. Ας ελπίσουμε, δεδομένης της αποδοχής του κόσμου, αυτή η άρνηση να αλλάξει φέτος καθώς έχει ανακοινωθεί πως θα υπάρξει και συνέχεια στο εν λόγω ντοκιμαντέρ.
Πηγή: newsauto.gr