Εξέλιξη λογική δεδομένων των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η Williams.
Όμως αυτό που δεν περίμενε ο Πολωνός, ήταν η δυσάρεστη έκπληξη που είχε όταν παρατάχθηκε μετά από τόσα χρόνια στη σχάρα εκκίνησης ενός αγώνα.
«Ήταν η πρώτη μου εκκίνηση μετά από οκτώ χρόνια και τέσσερις μήνες. Είχα να κάνω από το Άμπου Ντάμπι το 2010 και στην πραγματικότητα ήταν αρκετά καλή. Είχα όμως μερικές στιγμές πανικού γιατί όταν σταμάτησα στο grid δεν μπορούσα να δω τα κόκκινα φώτα. Μου τα έκρυβε η πίσω αεροτομή της McLaren (σ.σ. του Carlos Sainz). Έβλεπα μόνο τα πρώτα, όχι τα υπόλοιπα. Χρειάστηκε λοιπόν να μετακινηθώ λίγο προς τα αριστερά αλλά ήταν μερικές στιγμές πανικού», εξήγησε ο Πολωνός.
Τελικά εκκίνησε καλά αν και λίγο αργότερα είχε μία επαφή που δυσκόλεψε ακόμα περισσότερο τις προσπάθειές του στους δρόμους της Μελβούρνης.
«Ξεκίνησα καλά αλλά είχα σπινάρισμα στους τροχούς. Προσεγγίζοντας τη στροφή 1 ήμουν προσεκτικός, κινήθηκα προς το εσωτερικό κερμπ και ενώ σκέφτηκα πως οκ, η διαδικασία ολοκληρώθηκε ομαλά, είδα τον (Pierre) Gasly να κινείται προς τα δεξιά. Είχε πρώτα επαφή με τον Sainz και μετά πλήγωσε την εμπρός αεροτομή μου. Πέρασαν 100 μέτρα προτού συνειδητοποιήσω πως είχα χάσει όλη την εμπρός αεροτομή, νόμιζα πως είχα χάσει μόνο ένα μέρος. Όμως αυτό προκαλούσε κι άλλη ζημιά στο μονοθέσιο, άρα αναγκάστηκα να επιστρέψω στα pits. Όμως και πάλι η αίσθηση του μονοθεσίου δεν ήταν καλή και τρεις γύρους μετά έχασα έναν από τους καθρέφτες, πράγμα που με δυσκόλευε σε ότι είχε να κάνει με τις μπλε σημαίες. Όταν βρέθηκα σε ελεύθερο δρόμο, μου είπαν πως ο ρυθμός μου δεν ήταν κακός, πόσο μάλλον για ένα μονοθέσιο στην κατάσταση του δικού μου. Παραλίγο να βάλω τα γέλια γιατί από τη θέση του οδηγού φαινόταν πως είχα πολύ κακό ρυθμό», σχολίασε ο 34χρονος.
Ο οδηγός από την Κρακοβία ολοκλήρωσε τον αγώνα τρεις γύρους πίσω από τον νικητή, Valtteri Bottas.
Πηγή: newsauto.gr