Mercedes-Benz: Τρομερό το νέο μοντέλο που παρουσίασε!
Η Mercedes-Benz 300SL του 1954, με τις πόρτες που ανοίγουν προς τα επάνω σαν «φτερά γλάρου», είναι ένα από τα λίγα, εμβληματικά μοντέλα που άλλαξαν την ιστορία του αυτοκινήτου, όπως αναφέρει το drive.gr.
Μόνο 1.400 τέτοιες Mercedes κατασκευάστηκαν, οπότε είναι και σπάνιες. Δεν είναι παράξενο, λοιπόν, που κοστίζουν σήμερα πάνω από εκατομμύριο. Ελάχιστοι μπορούν να αγοράσουν μια 300SL Coupé Gullwing – και αυτοί που μπορούν, δεν την οδηγούν, αλλά την κρατάνε κλεισμένη σε γκαράζ για να μη χάσει αξία.
Τι θα λέγατε λοιπόν για μια 300SL στο ένα πέμπτο της τιμής μιας κλασικής, που να μπορείτε επιπλέον να την οδηγείτε χωρίς φόβο και να έχει όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας και όλες τις ανέσεις;
Πολύ καλό για να είναι αληθινό; Κι όμως, μια τέτοια 300SL Coupé όχι μόνο υπάρχει, αλλά και πωλείται.
Δεν είναι βέβαια γνήσια, αλλά ρέπλικα που δείχνει σαν 300SL. Είναι βασισμένη σε μια SLK 320 του 2000 – και είναι μία και μοναδική. Ο κατασκευαστής της έγδυσε το αμάξωμα της SLK και το αντικατέστησε με ένα χειροποίητο στις αναλογίες της κλασικής 300SL. Δεν αναφέρεται αν το αμάξωμα είναι πολυστερικό ή αλουμινένιο, όμως το φινίρισμα δείχνει εξαιρετικό. Ο μετατροπέας μάλιστα έφτιαξε, όχι μόνο κανονικές πόρτες “gullwing” που ανοίγουν με τη βοήθεια ειδικών αλουμινένιων αμορτισέρ, αλλά και ζάντες αλουμινίου που δείχνουν σαν τις ορίτζιναλ ατσάλινες!
Η Mercedes δεν θέλει καθόλου να φτιάχνονται ρέπλικες των κλασικών μοντέλων της. Και τις καταστρέφει όποτε μπορεί. Όμως η συγκεκριμένη δεν θέλει να κοροϊδέψει κανένα. Το βλέπεις από το εσωτερικό της, που είναι εκείνο της SLK, αν και ντυμένο με ακριβό δέρμα, Alcantara και καρό ταπετσαρίες στα καθίσματα, σαν εκείνες της παλιάς 300SL.
To ογκώδες σύγχρονο τιμόνι μπορεί να βγάζει μάτι, όμως περιέχει αερόσακο. Κι εκτός από αερόσακους, το αυτοκίνητο έχει επίσης ABS, ESP, Traction Control, φώτα Bi-LED, κλιματισμό, μεγάλο πορτμπαγκάζ και άλλες σύγχρονες ανέσεις. Χώρια τα 218 άλογα, το μοντέρνο αυτόματο κιβώτιο 5 σχέσεων, τα δισκόφρενα, το υδραυλικό τιμόνι και η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Θυμίζουμε ότι η 300SL του 1954 είχε μεν 225/240 άλογα (ανάλογα με τον εκκεντροφόρο), αλλά χειροκίνητο 4άρι, ταμπούρα και στους 4 τροχούς και αιωρούμενους άξονες πίσω, σαν VW Σκαθάρι…
Αγοράστε λοιπόν τη ρέπλικα, και οδηγήστε την όσο και όπου θέλετε. Βέβαια, η τιμή της στο ελβετικό Classic Driver αναφέρεται ως €198.800, αλλά -όπως είπαμε- θα είστε τυχεροί αν βρείτε μια γνήσια 300SL Gullwing με ένα εκατομμυριάκι…