Το αμφιλεγόμενης αισθητικής αμάξωμα αποτελεί ιδέα της και προϊόν συνεργασίας της αγωνιστικής ομάδας Franco Scribante Racing και της εταιρείας Dodson Motorsport. Σύμφωνα με τον υπεύθυνο της ομάδας, η τοποθέτηση των τεράστιων σε μέγεθος αεροτομών εμπρός και πίσω, αλλά και του διαχύτη, θα δώσουν την απαραίτητη κάθετη δύναμη που χρειάζεται το GT-R κατά τη διάρκεια των αγώνων, ιδίως εάν πρόκειται για ανάβαση. Να σημειώσουμε ότι αμφότερα τα αεροδυναμικά βοηθήματα είναι κατασκευασμένα από carbon.
Η πρώτη εμφάνιση του «εξωπραγματικού» Nissan GT-R αναμένεται να πραγματοποιηθεί μέσα στον Μάιο, στην ανάβαση Simola Hillclimb, ενώ ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο έχει να κάνει με τον κινητήρα, που έχει ως βάση τον γνωστό μας εξακύλινδρο twin-turbo των 3,8 λίτρων της έκδοσης παραγωγής. Αλλά ακούγεται λογικό η απόδοση των 580 PS να μην είναι ικανή για να φέρει ένα καλό αποτέλεσμα. Έτσι, οι μηχανικοί της ομάδας αποφάσισαν να βελτιώσουν το μηχανικό σύνολο μέχρι εκεί όπου μπορούσαν, με αποτέλεσμα η μέγιστη ισχύς, στον στρόφαλο να φτάνει τους 2.200 ίππους και στον τροχό μόλις τους 1.600 PS.
Πηγή: newsauto.gr