Εκείνη την εποχή, ο τετρακύλινδρος turbo κινητήρας αντικατέστησε τον VR6 (ατμοσφαιρικός που κινούσε το R32). Σχεδόν ταυτόχρονα ιδρύθηκε και το τμήμα «R GmbH» ένα ανεξάρτητο κομμάτι που από τότε φροντίζει για τα σπορ μοντέλα της Volkswagen, όπως αναφέρει το newsauto.gr.
Για την ABT Sportsline, τα οχήματα που παράγονται εκεί, αποτελούν έναν καμβά με ένα προσχέδιο, που πάνω τους δημιουργούνται νέα πιο δυνατά μοντέλα. Το ίδιο ισχύει και για το νέο Golf VII R, το οποίο διατηρεί τα φιλικά προς το περιβάλλον χαρακτηριστικά του (αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων) αλλά χάρη στις περιποιήσεις της ABT Power αποκτά περισσότερη δύναμη.
“Η βοηθητική μονάδα ABT Engine Control (AEC) αυξάνει την τυπική ισχύ από 300 ίππους και 400 Nm ροπής σε 350 ίππους και 440 Nm ροπής” εξηγεί ο Hans-Jürgen Abt.
H αύξηση της δύναμης, φέρνει αλλαγές και στο set up της ανάρτησης του αυτοκινήτου για να μην χαθεί η ισορροπημένη οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Νέα ελατήρια ανάρτησης ή κιτ ανάρτησης (ρυθμιζόμενη σε ύψος) ABT. Αν θέλετε κάτι παραπάνω υπάρχει το sport πακέτο ABT Sport (με σετ μεγαλύτερων αντιστρεπτικών ράβδων).
Την εμφάνιση φροντίζει η ABT Sportsline με ζάντες αλουμινίου (διατίθενται σε μεγέθη 18, 19 και 20 ιντσών) όπου μπορείτε να επιλέξετε τα σχέδια ABT ER-F, FR, DR και GR. Αυτές των 20 ιντσών έχουν ειδική επεξεργασία (diamond-machined) και χρώμα μαύρο ματ ή γυαλιστερό (σαν του αυτοκινήτου στις φωτογραφίες).
Η τολμηρή εμφάνιση ολοκληρώνεται από το διακριτικό σύστημα εξάτμισης, που εξελίχθηκε ειδικά για το Golf VII R με νέο καταλύτη. Τα τέσσερα τελικά της εξάτμισης έχουν διάμετρο 102 χιλιοστά και παρέχουν τον ήχο του R που περιμένατε. Έτσι το πιο δυνατό Golf όχι μόνο… τρελαίνει τα χρονόμετρα αλλά κλέβει και καρδιές.