Ειδικότερα, όπως αποκαλύπτει η Automobilwoche, η παραγωγή του e-tron το 2020 στο εργοστάσιο της Audi στις Βρυξέλλες θα αυξηθεί κατά 20%, φθάνοντας στα 24 αυτοκίνητα την ημέρα από 20/ημέρα που είναι σήμερα, όπως αναφέρει το newsauto.gr.
Μάλιστα, ο Διευθυντής του εργοστασίου της Audi κ. Patrick Danau, αποκαλύπτει ότι ήδη αυτή τη στιγμή η Audi χρησιμοποιεί κάθε διαθέσιμη ημέρα στο εργοστάσιο για να καλύψει τη ζήτηση, η οποία είναι αρκετά αυξημένη.
Με δύο βάρδιες να δουλεύουν στο εργοστάσιο των Βρυξελλών, υπολογίζεται ότι η Audi φέτος θα κατασκευάσει σχεδόν 70.000 e-tron -Δείτε τις πρώτες μας οδηγικές εντυπώσεις, με το 2020 το νούμερο αυτό να αγγίζει τα 85.000 αυτοκίνητα.
Εκτός όμως από την Audi και η Porsche προχώρησε σε προσαρμογή προς τα πάνω την παραγωγή της ηλεκτρικής Taycan, διπλασιάζοντας μάλιστα το νούμερο των αυτοκινήτων που θα κατασκευάσει το 2020 στο εργοστάσιο του Zuffenhausen, στα 40.000 ανά έτος.
Με τον τρόπο αυτό η Taycan θα κατασκευάζεται σε περισσότερα μοντέλα από ό,τι η Porsche 911, η οποία πούλησε σχεδόν 36.000 αυτοκίνητα το 2018.
Ήδη και με προκαταβολή 2.500 ευρώ, η Porsche δέχεται παραγγελίες για την Taycan, η οποία θυμίζουμε ότι θα αποκαλυφθεί επίσημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο, πριν το ξεκίνημα της παραγωγής της το 2020.