Η ιαπωνική φίρμα, όπως έχει ανακοινώσει στο παρελθόν, θέλει οι παγκόσμιες πωλήσεις της, μέχρι το 2025 και σε ότι αφορά τα υβριδικής τεχνολογίας μοντέλα (PHEV και αμιγώς ηλεκτρικά) να φτάσουν τουλάχιστον το ένα εκατομμύριο. Για τον λόγο αυτό, από το 2020 ξεκινά το πρόγραμμα ηλεκτροκίνησης των αυτοκινήτων της, με αρχή την ηλεκτροκίνητη έκδοση του C-HR και ενός διθέσιου αυτοκινήτου πόλης, που θα διατεθεί αποκλειστικά στην ιαπωνική αγορά. Το συγκεκριμένο μοντέλο θα ακολουθήσουν και άλλα κόμπακτ διαστάσεων οχήματα, όπως και σκούτερ.
Αλλά εκεί που αναμένεται να δοθεί η μεγαλύτερη προσοχή είναι στο θέμα ενός παγκόσμιου μοντέλου, το οποίο θα διαθέτει έξι διαφορετικές παραλλαγές, ως αποτέλεσμα διάφορων συνεργασιών με άλλους κατασκευαστές, όπως οι Suzuki και Subaru για την δημιουργία μικρών και μεσαίων SUV. Αμφότερα θα βασίζονται σε μία εξελιγμένη έκδοση της σπονδυλωτής πλατφόρμας TNGA. Χάρη σε αυτή, η Toyota θα μπορεί να τοποθετήσει, ανάλογα το μοντέλο, τόσο εμπρός, όσο και πίσω τον κινητήρα, αλλά και το σύστημα μετάδοσης, είτε πρόκειται για προσθιοκίνητο, είτε για πισωκίνητο, είτε σε τετρακίνητο όχημα. Επίσης, όπως συμβαίνει και στα υπόλοιπα ηλεκτρικά μοντέλα, η συστοιχία των μπαταριών θα είναι τοποθετημένες κάτω από δάπεδο, προσφέροντας καλύτερη χωροταξία, αλλά και ιδανικό μοίρασμα του βάρους.
Πηγή: newsauto.gr