Σαφώς και τις τελευταίες ημέρες τα φώτα της δημοσιότητας έχουν πέσει επάνω στην μεγαλύτερη Mercedes-AMG A45 η οποία θα έχει τον ισχυρότερο τετρακύλινδρο κινητήρα που έχει κατασκευάσει ποτέ η γερμανική εταιρία. Ωστόσο το ραντάρ πολλών βελτιωτικών οίκων έχει κλειδώσει και στην μικρότερη Α35 η οποία ακόμα και στην εργοστασιακή της μορφή έχει έναν άκρως δυναμικό χαρακτήρα όπως και παραπάνω από ταχύτατες επιδόσεις.
Για όσους πάντως λατρεύουν να κάνουν το καλό ακόμα καλύτερο η εταιρία βελτιώσεων McChip-DKR παρουσίασε ένα βασικό πακέτο αναβάθμισης του κινητήρα το οποίο ουσιαστικά αφορά τον επαναπρογραμματισμό της κεντρική μονάδας.
Αποτέλεσμα της επέμβασης είναι η αύξηση της απόδοσης κατά 25 ίππους και σχεδόν 11 χλγμ. ροπής φθάνοντας την συνολική ισχύ στους 341 ίππους και τα 51,5 χλγμ ροπής. Σύμφωνα με τον γερμανό βελτιωτή η αναβάθμιση της ισχύος έχει ένα αντίστοιχο αποτέλεσμα και στις επιδόσεις όπως χαρακτηριστικά στην επιτάχυνση 100-200 χλμ./ώρα η οποία έχει βελτιωθεί κατά 1,6 δευτερόλεπτα. Επιπλέον υπάρχει δυνατότητα παράκαμψης του περιοριστή ταχύτητας και αύξηση της τελικής στα 285 χλμ./ώρα από τα 250χλμ.ώρα του εργοστασιακού μοντέλου. Πάντως δεν υπάρχει κάποια αναφορά για τη διαμόρφωση της επιτάχυνσης από στάση η οποία πάντως θεωρούμε πως θα έχει βελτιωθεί κατά κάποια δέκατα του δευτερολέπτου από τα 4,7΄΄ της εργοστασιακής Mercedes-AMG A35.