Για τα δύο μοντέλα, τόσο αυτό της Lexus, όσο και για αυτό της Toyota, όπως όλα δείχνουν τα V8 μηχανικά σύνολα θα αποτελέσουν παρελθόν. Στην επόμενη γενιά των δύο πολυτελών εκτός δρόμου μοντέλων, δεν θα υπάρχουν εκδόσεις με μεγάλους και ενεργοβόρους κινητήρες, σύμφωνα με το newsauto.gr.
Αντί αυτών, στη γκάμα τους οι δύο κατασκευαστές θα έχουν υβριδικές εκδόσεις που θα εξασφαλίζουν πολύ καλές επιδόσεις στο δρόμο αλλά και σε ότι έχει να κάνει με τον περιορισμό της κατανάλωσης και των εκπεμπόμενων ρύπων.
Ως πιθανότερο σενάριο, φαίνεται να είναι η χρήση ενός V6 κινητήρα 3,5 λίτρων με δύο turbo και mild hybrid τεχνολογία που θα έχει και ένα ηλεκτρικό μοτέρ για την ενίσχυση της απόδοσης. Η ισχύς του κινητήρα, πάνω στην οποία θα «προστίθεται» αυτή του ηλεκτρικού μοτέρ, θα είναι της τάξης των 420 ίππων, ενώ για τη μετάδοση στους τροχούς θα χρησιμοποιείται ένα ημιαυτόματο, με δυνατότητα σειριακής λειτουργίας, κιβώτιο 10 σχέσεων. Ότι και αν επιβεβαιωθεί από τις παραπάνω προβλέψεις, θα ανακοινωθεί μέχρι το τέλος του χρόνου μια και νέες εκδόσεις και για τα δύο μοντέλα, αναμένονται το 2020 να κάνουν την εμφάνισή τους.