Στόχος της είναι υπό την ηγεσία του Mattia Binotto, να λειάνει όλες τις εσωτερικές λειτουργίες του αγωνιστικού τμήματος, ώστε να μπορέσει να ξεκινήσει τη μεγάλη αντεπίθεση, δεδομένου πως όλα δείχνουν πως για έκτη συνεχόμενη χρονιά η Mercedes θα κατακτήσει τον τίτλο και στους κατασκευαστές αλλά και στους οδηγούς.
Έχουν περάσει 6μιση μήνες αφότου ο Binotto πήρε τα ηνία από τον Maurizio Arrivabene και όπως αποδεικνύεται, προχωράει σε αλλαγές με στόχο την ανάκαμψη της ιταλικής ομάδας. Ξεκινάμε από το γεγονός πως δεν θα υπάρχει ο ρόλος του τεχνικού διευθυντή, τον οποίο κατείχε ο ίδιος.
Αφού ο 50χρονος είναι και επίσημα πια ο επικεφαλής της ομάδας, έχει μοιράσει αρμοδιότητες σε μία ομάδα ανθρώπων που αναφέρουν σε εκείνον. Ο Laurent Mekies που έγινε γνωστός από τη θητεία του στη Scuderia Toro Rosso και τα τελευταία χρόνια είχε ρόλο στη FIA, είναι ο αγωνιστικός διευθυντής. Υπεύθυνος μηχανολογίας στην πίστα είναι ο Matteo Togninalli ενώ λειτουργιών υβριδικής μηχανής ο Luigi Fraboni.
Αξιοσημείωτη είναι η αλλαγή ρόλο του Jock Clear, του έμπειρου τεχνικού που προέρχεται από την πρωταθλήτρια Mercedes και που μέχρι πρότινος ήταν επικεφαλής μηχανολόγος στην πίστα. Παράλληλα με τα καθήκοντά του, καλείται πλέον να αποτελέσει και driver coach του ανερχόμενου Charles Leclerc!
Παράλληλα, ήρθαν και θα έρθουν νέα πρόσωπα στο Μαρανέλο, ξεκινώντας από τον Stephen Boyd. Ειδικός σε θέματα στρατηγικής, με πλούσιο βιογραφικό και πιο πρόσφατο ρόλο στη… Liberty Media! Τις επόμενες εβδομάδες στο δυναμικό της Scuderia Ferrari θα ενταχθεί ο Maurizio Tomasselli, ως συντονιστής εξέλιξης σασί, ρόλο που έως τώρα είχε στη Scuderia Toro Rosso.
Ο Nigel Rupert-Nuttling, πρώην μέλος της Red Bull Racing, θα έχει ως τομέα ευθύνης τη σύνδεση των προσομοιώσεων σε CFD και όσων συμβαίνουν στην πίστα. Τέλος, ο Hermann Wolche έρχεται από τη Mercedes για να ενταχθεί στο τμήμα λειτουργιών της αεροδυναμικής σήραγγας του Μαρανέλλο ενώ ο Francois Dejoyeaux άφησε το Βιρί-Σατιγιόν και τη Renault για να δουλέψει πάνω στην ιταλική υβριδική μηχανή.
Πηγή: newsauto.gr