Μπορούμε ήδη να φανταστούμε ότι έχουμε εμπρός στα μάτια μας μια πρόγευση του αντικαστάτη του i8. Αλλά για την BMW, αυτό το κόνσεπτ «αποκαλύπτει το όραμά της για το μέλλον της οδηγικής απόλαυσης», όπως αναφέρει το drive.gr. Μήπως εκεί στο Μόναχο προσπαθούν να καθησυχάσουν τους πελάτες τους; Και να τους πουν πως, παρά τις όλο και πιο αυστηρές ρυθμίσεις για τις εκπομπές, θα είναι πάντα εφικτό να βρουν ένα βαυαρέζικο σπόρτσκαρ;
Βέβαια δεν αποτελεί έκπληξη ότι το μέλλον του M division θα είναι εξηλεκτρισμένο. Ωστόσο και παραδόξως, εξακολουθεί να μην τίθεται το ζήτημα ενός 100% ηλεκτρικού σούπερκαρ. Το Vision M Next είναι ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό, με 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα που στέλνει τη ροπή του στον πίσω άξονα και με ένα ηλεκτρομοτέρ σε κάθε άξονα. Η αθροιστική ισχύς τους δε φτάνει τα 600 άλογα. Ιπποδύναμη που είναι διαθέσιμη με τη λειτουργία Boost+, η οποία ενεργοποιείται μέσω ενός κουμπιού. Το i8 ανακοινώνει προσώρας ότι αποδίδει μόνο 374 άλογα! Αλλά το πρωτότυπο υπόσχεται 0-100 km/h σε 3”, ανώτατη 300 km/h και αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 100 km.
Αν και φουτουριστικό, το Vision M παραμένει ρεαλιστικό. Δεν υπόσχεται αυτόνομη οδήγηση. Η BMW μιλά για «έξυπνες τεχνολογίες» που «παρέχουν ολοκληρωμένη, αλλά προσεκτικά στοχοθετημένη υποστήριξη». Ο οδηγός παραμένει ο κύριος χειριστής του Vision M Next.
Το αμάξωμα δοκιμάζει και πάλι το δίχρωμο μοτίβο, κάτι που το έχουμε ήδη γνωρίσει στο i8, σε γκρι σατινέ και πορτοκάλι ματ. Κατά τα λοιπά φυσικά δεν τίθεται θέμα και έχουμε να κάνουμε με ένα κέλυφος φτιαγμένο από ανακυκλωμένο κάρμπον και φώτα εμπρός και φανάρια πίσω τεχνολογίας λέιζερ.