Η ιαπωνική μάρκα εδώ και καιρό έψαχνε τον τρόπο για να φέρει τη συνέχεια του Lancer Evo, το οποίο έχει συμπληρώσει 10 γενιές από το 1992 που πρωτοπαρουσιάστε μέχρι και το 2016 που σταμάτησε η παραγωγή του Evo X, όπως γράφει το newsauto.gr.
Πλέον όμως τη λύση φέρνει η συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi, αφού βρέθηκε το πάτωμα (η πλατφόρμα CMF-C/D F4 για τετρακίνητα) και κυρίως, το μοτέρ που θα «φορά» το νέο Evo.
Αυτό θα είναι ο 2λιτρος 4κύλινδρος turbo της Renault που θα εφοδιάζει το επόμενο Renault Megane RS, σε συνδυασμό με το εκ του γρήγορου Megane προερχόμενου, διπλοσύμπλεκτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, αλλά και της τετρακίνησης S-AWC της Mitsubishi.
Σε ό,τι αφορά στο που θα πάει η ισχύς του, αυτή αναμένεται να κυμανθεί κοντά στους 300 ίππους, όμως δεν αποκλείεται με την προσθήκη ενός 48V ήπιου υβριδικού συστήματος η ισχύς αυτή να ανέβει στα 350 άλογα.
Η αναβίωση του Lancer Evo είναι μια από τις κινήσεις κλειδιά του Προέδρου της Mitsubishi, Osamu Masuko, στην προσπάθειά του να επαναφέρει στη μάρκα τον σπορ χαρακτήρα που είχε στο πρόσφατο παρελθόν.
Ο Masuko, 70 ετών, αναμένεται σύντομα να παραδώσει τη θέση του ως Διευθύνων Σύμβουλος της Mitsubishi στον Takao Kato, όμως θα συνεχίσει να βρίσκεται στο τιμόνι της εταιρείας από τη θέση του Προέδρου.