Σε πρόσφατη συνέντευξή του ο υπεύθυνος της Audi Sport, Όλιβερ Χόφμαν, τόνισε: «Έχουμε στο μυαλό μας κάποιες καλές ιδέες σχετικά με το λανσάρισμα μίας πιο σκληροπυρηνικής έκδοσης του R8, τόσο σε ότι αγορά τα μηχανικά μέρη, όσο και την αεροδυναμική του, την ψύξη των φρένων και το σύστημα μετάδοσης». Και συνέχισε: «Έχουμε ως βάση την αγωνιστική έκδοση του R8, η οποία δεν έχει και μεγάλες αλλαγές σε σχέση με την έκδοση δρόμου. Επίσης, οι οδηγοί της ομάδας μας, όπως ο Φρανκ Στίπλερ, είναι και οι επίσημοι δοκιμαστές για τα μοντέλα παραγωγής. Άρα τα συστατικά είναι γνωστά. Μας λείπει το τελικό αποτέλεσμα». Να σημειώσουμε ότι λίγες ημέρες αργότερα, ένα R8 LMS GT3 κατόρθωσε και νίκησε στον 24ωρο αγώνα του Νίρμπουργκρινγκ.
Σύμφωνα με πηγές μέσα από το εργοστάσιο, οι τεχνικοί της Audi Sport δεν στοχεύουν τόσο στην αύξηση της ισχύος του ατμοσφαιρικού V10 κινητήρα των 5,2 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 620 PS, όσο στην βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς. Ο Χόφμαν αναφέρθηκε στο νέο πλαίσιο, που θα προέρχεται από την αγωνιστική βερσιόν της κατηγορίας GT3, με αναβαθμισμένη ανάρτηση, αλλά και φρένα, για να γίνει το αυτοκίνητο πιο σταθερό σε όλες τις ταχύτητες, κατά το φρενάρισμα και κατά την επιτάχυνση στην έξοδο των στροφών. Τέλος, να αναφέρουμε ότι η ισχύς θα μεταφέρεται αποκλειστικά στον πίσω άξονα, μέσω ενός σειριακού κιβωτίου έξι σχέσεων.
Πηγή: newsauto.gr