Ωστόσο, η χαρακτηριστική καθυστέρηση στην οριστικοποίηση αυτών (χρονικό σημείο μηδέν ήταν ο Ιούνιος αλλά οι τελικές αποφάσεις μετατέθηκαν για τον Οκτώβριο), αποτελεί τροχοπέδη στην έλευση νέων «παικτών».
Πράγμα το οποίο πιστεύει και ο νέος επικεφαλής της McLaren, Andreas Seidl, που μίλησε στους εκπροσώπους του Τύπου στο περιθώριο του αυστριακού Grand Prix.
«Είναι πολύ σημαντικό για έναν κατασκευαστή, το να εξασφαλίσει πως θα μπορεί να μπει στο σπορ πραγματοποιώντας επένδυση κατά πολύ μικρότερη εκείνης που απαιτείται τώρα. Πρέπει να υπάρχει ρεαλισμός σχετικά με τους πόρους που πρέπει να διατεθούν για υποδομές αλλά και το συνολικό budget για να μπορέσει ένας νέος κατασκευαστής να φτάσει στο επίπεδο των ήδη συμμετεχόντων στο σπορ. Είναι εξαιρετικά δύσκολο να φανταστώ οποιοδήποτε κατασκευαστή να επενδύει τόσα πολλά χρήματα αυτή τη στιγμή. Πρέπει να περιμένουμε την οριστικοποίηση του νέου κύκλου κανονισμών, να δούμε που πάρει η αυτοκινητοβιομηχανία κι αν θα υπάρξει ενδιαφέρον εμπλοκής από κάποιο άλλο κατασκευαστή», είπε ο Γερμανός.
Πρέπει να σημειωθεί, παρότι πριν μερικούς μήνες ακουγόταν έντονα το σενάριο εμπλοκής της Aston Martin και του VW Group, τώρα οι πιθανότητες να συμβεί αυτό –και για τις δύο εταιρείες- είναι από ελάχιστες έως μηδαμινές.
Πηγή: newsauto.gr