Με βάση είτε την Camaro 1SS είτε την 2SS με την επιλογή 1LE, το θρυλικό αυτοκίνητο διαθέτει έναν κινητήρα LT1 V8 6,2 λίτρων, η χωρητικότητα του οποίου εκτοπίστηκε στα 6,8 λίτρα. Η εταιρεία μετατροπών και βελτιώσεων δεν σταμάτησε εκεί καθώς εγκατέστησε επίσης σφυρήλατο στροφαλοφόρο άξονα, σφυρήλατα έμβολα αλουμινίου και κυλινδρικές κεφαλές υψηλής ροής με CNC. Άλλες αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν ένα μεγαλύτερο σώμα πεταλούδας, ένα αναβαθμισμένο σύστημα ψεκασμού καυσίμου, όπως επίσης και έναν υπερτροφοδότη υψηλής απόδοσης.
Χάρη σε όλες αυτές τις τροποποιήσεις, ο κινητήρας παράγει 1.014 PS και ροπή 1,186 Nm! Η εταιρεία δεν αναφέρει πόσο γρήγορο κατέστη πλέον το αυτοκίνητο, παρά μόνο πως το σύνολο συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Δεδομένου ότι το μοντέλο βασίζεται στην Camaro SS 1LE, είναι εξοπλισμένο με Magnetic Ride Control (αμορτισέρ με μαγνητοροική κίνηση) και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω μπλοκέ διαφορικό. Υπάρχει επίσης μια σπορ ρυθμισμένη ανάρτηση και ένα ισχυρό σύστημα ψύξης νερού, λαδιού, κιβωτίου ταχυτήτων και διαφορικού.
Εκτός από τις αναβαθμίσεις σε επίπεδο επιδόσεων, το αυτοκίνητο διαθέτει δαγκάνες φρένων της Yenko και ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών με ελαστικά Michelin PS4S. Υπάρχει επίσης καπό από ανθρακονήματα με ενσωματωμένη εισαγωγή αέρα. Οι εσωτερικές αλλαγές είναι δευτερεύουσες, αλλά οι οδηγοί θα βρουν λογότυπα κεντημένα στα πατάκια. Άλλα σημαντικά χαρακτηριστικά είναι τα κεντημένα προσκέφαλα μπροστά, οι πλάκες “Yenko / SC” στις θύρες και τα ειδικά κλειδιά. Η παραγωγή θα περιοριστεί στις 50 μονάδες με το αυτοκίνητο να ξεκινά τιμολογιακά από τα 62.000 ευρώ.
Πηγή: newsauto.gr