Ο οδηγός της Scuderia Toro Rosso είχε εκκινήσει από την ένατη θέση του grid και σκόπευε να ακολουθήσει στρατηγική δύο αλλαγών ελαστικών. Η πρώτη ήρθε στο γύρο 13 αλλά η δεύτερη δεν ήρθε ποτέ.

Όπως αποκάλυψε ο τεχνικός διευθυντής της Honda, Toyoharu Tanabe, μιλώντας στο Motorsport.com, ένα πρόβλημα στην υβριδική μηχανή της Honda σήμαινε πως αν ο γεννημένος στο Λονδίνο οδηγός έμπαινε στα pit και κάποιος ακουμπούσε το μονοθέσιό του ενώ αυτή ήταν εν ενεργεία, τότε θα υπήρχε κίνδυνος ηλεκτροπληξίας!

«Λάβαμε ειδοποιήσεις για τη λειτουργία του συστήματος υψηλής τάσης. Εξετάζουμε τι συνέβη αλλά σε τέτοιες περιπτώσεις, πρέπει να σβήσεις το κινητήρα προτού ακουμπήσεις το μονοθέσιο. Τι είναι λοιπόν καλύτερο; Να συνεχίσεις τον αγώνα ή να σταματήσεις για αλλαγή ελαστικών, σβήνοντας όμως τον κινητήρα; Η απάντηση δεν ήταν τόσο εύκολη αλλά η ομάδα αποφάσισε να τον κρατήσει στην πίστα», είπε ο Tanabe.

Έτσι ο Albon αναγκάστηκε να κάνει… μαραθώνιο 39 γύρων με τη μέση γόμα της Pirelli – περισσότερους από κάθε άλλο συναθλητή του. Μάλιστα ο 23χρονος παραδέχθηκε πως τα ελαστικά του ήταν σε οριακή κατάσταση και πως ίσως να μην άντεχαν ούτε για έναν επιπλέον γύρο!

Πηγή: newsauto.gr