Δεν είναι μόνο η προσπάθεια μείωσης του κόστους και αύξησης του θεάματος. Η παγκόσμια ομοσπονδία θέλει το νέο γράμμα του νόμου, που αναμένεται να οριστικοποιηθεί τον προσεχή Οκτώβριο, να αφορά και μείωση της βοήθειας προς τους οδηγούς.
Συγκεκριμένα, να δέχονται λιγότερες οδηγίες μέσω team radio και να καλούνται να διαχειριστούν μόνοι τους δύσκολες καταστάσεις. Ο υπεύθυνος τεχνικών θεμάτων της παγκόσμιας ομοσπονδίας μηχανοκίνητου αθλητισμού, Νικόλας Τομπάζης, μίλησε σχετικά στο racer.com.
«Υπάρχουν ακόμα θέματα που εξετάζουμε και για τα οποία θα αποφασίσουμε τους επόμενους μήνες. Στόχος μας είναι να μειώσουμε τον αριθμό ηλεκτρονικών συστημάτων στα μονοθέσια και ειδικά συγκεκριμένα οδηγικά βοηθήματα. Προφανώς είναι ένας ευαίσθητος τομέας και θέλουμε να αποφύγουμε τυχόν ανεπιθύμητες συνέπειες από ενδεχόμενες αλλαγές. Συζητάμε τη μείωση της τηλεμετρίας από το μονοθέσιο προς τα pit και θα θέλαμε οι οδηγοί να καλούνται να διαχειριστούν μόνοι τους όλα τα τεχνικά θέματα του μονοθεσίου ενώ οδηγούν. Θα εξακολουθήσει να υπάρχει επικοινωνία, με ενημέρωση για τη στρατηγική ή για θέματα ασφαλείας, όχι όμως οδηγίες επειδή έχουν ανέβει οι θερμοκρασίες. Θα προτιμούσαμε αυτές οι αλλαγές να αποτελούν ευθύνη του οδηγού, όχι να έρχονται μετά από καθοδήγηση από έναν μηχανολόγο στο pit wall», είπε ο Έλληνας τεχνικός.
Πηγή: newsauto.gr