Η μάχη του Χόκενχαϊμ ήταν η ενδέκατη και πιο επεισοδιακή της σεζόν. Οι μεταβαλλόμενες καιρικές συνθήκες επηρέασαν πολλάκις τη ροή του αγώνα και όπως φαίνεται και τα αποτελέσματα που θεωρούσαμε τελικά.
Και οι δύο Alfa Romeo έλαβαν ποινές 30 δευτερολέπτων για παραβίαση του άρθρου 27.1 των τεχνικών κανονισμών, που αναφέρει πως «…ο οδηγός πρέπει να χειρίζεται το μονοθέσιο μόνος του και χωρίς βοήθεια».
Σύμφωνα με το γράμμα του νόμου, πρέπέι εντός 70 millisecond η ροπή κατά την εκκίνηση, να είναι εφάμιλλη εκείνης που απαιτείται καθώς ο οδηγός αφήνει το συμπλέκτη. Στις περιπτώσεις των Kimi Raikkonen και Antonio Giovinazzi, ο χρόνος αυτός ήταν στα 200 και 300 millisecond, πράγμα που είχε ως αποτέλεσμα λειτουργία που θύμιζε traction control.
Οι αγωνοδίκες θεώρησαν πως αυτό είναι σαφής παραβίαση των κανονισμών, που έφερε ξεκάθαρο πλεονέκτημα. Παρότι αποδέχθηκαν την απολογία της ιταλικής ομάδας, που είχε τρία μέλη της κατά την ακρόαση και που απέδωσαν την παρατυπία στις ασυνήθιστες καιρικές συνθήκες, τιμώρησε και τους δύο οδηγούς σύμφωνα με το άρθρο 38.3 των αγωνιστικών κανονισμών, επιβάλλοντάς τους ποινή stop and go δέκα δευτερολέπτων. Καθώς ο αγώνας έχει ολοκληρωθεί, αυτή μετατρέπεται αυτομάτως σε 30 δευτερόλεπτα.
Έτσι οι Raikkonen-Giovinazzi έπεσαν στη δωδέκατη και δέκατη-τρίτη θέση αντίστοιχα. Αυτόματα, οι δύο οδηγοί της Haas, Romain Grosjean και Kevin Magnussen, κέρδισαν από μία θέση. Παράλληλα, ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Lewis Hamilton, ανέβηκε στην ένατος «σώζοντας» κάτι από ένα εφιαλτικό απόγευμα.
Και τέλος, εντός δεκάδας βρίσκεται πλέον και ο Robert Kubica, που παίρνει τον πρώτο του βαθμό μετά την επιστροφή του στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Αυτός είναι και ο πρώτος φετινός βαθμός για τη Williams.
Αναλυτικά η νέα κατάταξη:
Πηγή: newsauto.gr