Η παραγωγή της 918 Spyder ολοκληρώθηκε στα μέσα του 2015 και έκτοτε η Porsche που έχει δεσμευτεί για παρουσίαση αντίστοιχου μοντέλου για τη διαδοχή της, εξελίσσει την τεχνολογία των μπαταριών και των ηλεκτροκινητήρων. Σε συνέντευξή του κατά τη διάρκεια της Έκθεσης της Γενεύης, ο Oliver Blume αναφέρθηκε στο θέμα της διαδοχής του ηλεκτρικού hypercar, λέγοντας πως η απαιτούμενη τεχνολογία στις μπαταρίες που χρειάζεται ένα τέτοιο μοντέλο, δεν θα είναι διαθέσιμη σε λιγότερο από 3 με 4 χρόνια από τώρα.
Και αν οι προδιαγραφές ισχύος μπορούν και καλύπτονται ακόμα και από τη σημερινή τεχνολογία, η διάθεση της Porsche για προσφορά του αυτοκινήτου με αυτονομία που θα φτάνει τα 1.000 χιλιόμετρα, δεν καλύπτεται από τα τρέχοντα δεδομένα. Από τις έρευνες μέχρι στιγμής, η εταιρεία δηλώνει πως οι προδιαγραφές που αναζητά θα είναι εφικτό να καλυφθούν με τη γενιά των μπαταριών που θα εξελιχθούν τώρα και θα είναι έτοιμες για χρήση το 2025. Η γενιά εκείνη των μπαταριών, εκτός της μεγαλύτερης αποθηκευτικής ικανότητας και της καλύτερη συμπεριφοράς στη διαδικασία της φόρτισης, θα εμφανίζει έως και 30% χαμηλότερο βάρος.
Πηγή: newsauto.gr