Η ιταλική φίρμα ήδη μας έχει προετοιμάσει για την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του «500», που όπως όλα δείχνουν θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο το δεύτερο εξάμηνο του 2020, ενώ τρία χρόνια μετά (2023) θα ακολουθήσει και το αντίστοιχης τεχνολογίας Panda, που θα βασίζεται στη νέα γενιά του. Το ιταλικό σούπερ μίνι μοντέλο, στην οικολογική του βερσιόν, όπως δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του σε βρετανική ιστοσελίδα ο Διευθύνων Σύμβουλος της Fiat, Olivier Francois, θα ακολουθήσει το παράδειγμα του πρωτότυπου Centoventi, που παρουσιάστηκε στην φετινή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, σε ότι αφορά τις τεχνολογικές καινοτομίες.
Σημαντικότερη από αυτή είναι η δυνατότητα «εξατομίκευσης» στις μπαταρίες, με τον οδηγό να επιλέγει όποια τον συμφέρει οικονομικά. Τι σημαίνει αυτό; Ότι ο ενδιαφερόμενος κάτοχος μπορεί να προσθέσει μέχρι και τρία επιπλέον στοιχεία με σκοπό να αυξήσει την αυτονομία του. Με πλήρες σετ, το ηλεκτρικό Panda θα μπορεί να διανύσει έως και 500 km, ενώ στη βασική της έκδοση με το ένα στοιχείο η αυτονομία φτάνει μόλις τα 100 km. Επίσης, η τοποθέτηση των στοιχείων μπορεί να γίνει εύκολα, αφαιρώντας τα άδεια από ενέργεια και προσθέτοντας τα νέα. Να αναφέρουμε επίσης, ότι η Fiat έχει ανακοινώσει τα επόμενα πλάνα της που θα αφορούν αποκλειστικά την ανάπτυξη εκδόσεων πάνω στο Panda και στο «500», αφήνοντας στο περιθώριο άλλες κατηγορίες, όπως τα μεσαία, τα premium ή τα σπορ μοντέλα.
Πηγή: newsauto.gr