Το νέο μοτέρ της Macan Turbo είναι ο νεότερος 2,9 lt. Twin-Turbo V6 των Porsche Cayenne και Panamera, ο οποίος μεταξύ άλλων ενσωματώνει τα turbo μέσα στο «V» των κυλίνδρων, ενώ φέρει και ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγής. Σύμφωνα με την Porsche, αυτό του επιτρέπει να προσφέρει καλύτερη και πιο άμεση απόδοση, αλλά και βελτιωμένη οικονομία καυσίμου, όπως αναφέρει το newsauto.gr.
Από πλευράς ισχύος ο κινητήρας αποδίδει 440 ίππους ανάμεσα στις 5.700 και 6.600 στροφές, με τη μέγιστη ροπή του να αγγίζει τα 550 Nm στις 1.800 με 5.600 στροφές.
Σε συνδυασμό με το 7τάχυτο αυτόματο PDK διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο και την τετρακίνηση Porsche Traction Management, οι επιδόσεις είναι πιο γρήγορες από ποτέ, αφού το 0-100 km/h απαιτεί πλέον μόνο 4,3 sec (γρηγορότερο κατά 0,3 sec), ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 270 km/h (και τα δύο με το Sport Chrono πακέτο).
Εκτός τώρα από το πεδίο του κινητήρα, η ανανεωμένη Macan Turbo ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες Macan αισθητικά λόγω του πιο δυναμικού εμπρόσθιου τμήματος, των τετραπλών πίσω εξατμίσεων, του διαχύτη και της πίσω αεροτομής. Επιπλέον υπάρχουν ειδικές ζάντες 20 ιντσών, σπορ καθρέπτες και ενεργά LED εμπρόσθια φώτα.
Στο εσωτερικό, οι αλλαγές αφορούν στα πιο σπορ εμπρόσθια καθίσματα (ηλεκτρικά, με 18 διαφορετικούς τρόπους ρύθμισης), το ηχοσύστημα της Bose με 14 ηχεία, τις επενδύσεις με δέρμα και αλκαντάρα, αλλά και το σύστημα πολυμέσων της Porsche με τη μεγαλύτερη οθόνη των 10.9 ιντσών.
Επιπλέον αυτών, η Porsche έχει ενισχύσει τα φρένα προσφέροντας στη Macan Turbo τους δίσκους Porsche Surface Coated, που φέρουν ειδικό υλικό το οποίο παρέχει περισσότερη αμεσότητα στο φρενάρισμα, λιγότερη φθορά, αλλά και 90% χαμηλότερη σκόνη σε σχέση συγκριτικά με τους παραδοσιακούς ατσάλινους δίσκους.
Προαιρετικά η νέα Macan Turbo μπορεί να εφοδιαστεί με ενεργή αερανάρτηση, το σύστημα Porsche Torque Vectoring Plus, αλλά και με κεραμικά φρένα για ακόμη μεγαλύτερη απόδοση και αντοχή.