Η xDrive45e χρησιμοποιεί την τεχνολογία eDrive τέταρτης γενιάς, αποδίδει 388 ίππους και έχει 87 χιλιόμετρα αυτονομία με τη χρήση μόνο του ηλεκτροκινητήρα.
Η νέα BMW X5 xDrive45e προσθέτει στην γκάμα των Sporty Activity Vehicle, της εταιρίας ένα όχημα με σύστημα plug-hybrid. Η δεύτερη γενιά της BMW X5 με ηλεκτροκινητήρα, συνδυάζει έναν 6κύλινδρο βενζινοκινητήρα (τεχνολογίας BMW TwinPower Turbo) με την τεχνολογία BMW eDrive. Το αποτέλεσμα είναι μία συνδυασμένη απόδοση 394 ίππων αλλά και μια σημαντική βελτίωση όσον αφορά την αυτονομία με ηλεκτροκίνηση, μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των επιπέδων CO2 σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο.
Η δύναμη μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ ταχυτήτων, ενώ η θύρα φόρτισης βρίσκεται στο εμπρός αριστερό φτερό. Αυτό, όπως και μερικά διακριτικά, είναι τα μοναδικά σημεία τα οποία διαφοροποιούν την X5 xDrive45e από τα άλλα «συμβατικά» μοντέλα της οικογένειας.
Όσο αφορά τις επιδόσεις η υβριδική X5 επιταχύνει από 0-100 χλμ / ώρα σε 5,6 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 235 χλμ. Όταν χρησιμοποιήστε το πρόγραμμα αποκλειστικής ηλεκτροκίνησης το γερμανικό SUV θα καλύψει απόσταση μεταξύ 67 έως 87 χλμ. (στον κύκλο WLTP) με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 135 χλμ.Ο ηλεκτροκινητήρας υποστηρίζεται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 24 kWh νέας γενιάς η οποία υπόσχεται πιο έξυπνη διαχείριση ενέργειας και βελτιωμένη απόδοση. Ο χώρος αποσκευών είναι μικρότερος κατά 150 λίτρα σε σύγκριση με τα μοντέλα X5 (με το μοτέρ εσωτερικής καύσης), αλλά εξακολουθεί να φτάνει τα 500 λίτρα με τα καθίσματα σε όρθια θέση.
Για την άνεση και την οδική συμπεριφορά της υβριδικής X5 φροντίζει η αερανάρτηση, με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, ενώ η BMW προσφέρει προαιρετικά και σύστημα διεύθυνσης σε όλους τους τροχούς. Έχει επίσης ακουστική προστασία πεζών, που σημαίνει ότι παράγει έναν ήχο για να προειδοποιήσει τους πεζούς για την παρουσία της όταν κινείται σιωπηλά μόνο με ηλεκτρική ενέργεια.
Πηγή: newsauto.gr