Μπορεί τότε βέβαια να το ευνόησαν ευθαρσώς και οι οικονομικές συνθήκες, πάντως είναι γεγονός πως όταν εμφανίστηκε έλαβε… παγκόσμιο έπαινο. Στην πραγματικότητα, ο Jeremy Clarkson λέει ότι είναι το καλύτερο αυτοκίνητο που έχει οδηγήσει ποτέ, οπότε δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι η αυτοκινητοβιομηχανία ενδιαφέρεται έντονα για την παραγωγή ενός διαδόχου. Κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης συνέντευξης του, ο Sato κάλεσε τα ΜΜΕ να υποβάλουν αιτήματα για ένα νέο LFA προκειμένου να βοηθήσουν ένα τέτοιο σημαντικό αυτοκίνητο να γίνει εκ νέου πραγματικότητα.
“Μου αρέσει, αλλά χρειαζόμαστε τη βοήθειά σας. Χρειαζόμαστε ισχυρά αιτήματα-κίνητρα για ένα νέο περιβάλλον που θα φέρει και πάλι το LFA στη ζωή δήλωσε στα μέσα ενημέρωσης. Αυτό μπορεί να μας βοηθήσει να προχωρήσουμε ταχύτερα”, πρόσθεσε με νόημα. Εμείς, είμαστε στην ευχάριστη θέση να υποβάλουμε ένα τέτοιο αίτημα: Lexus, παρακαλούμε να οικοδομήστε έναν διάδοχο στο θρυλικό LFA. Η υψηλή τιμή του LFA στιγμάτισε το εργοστάσιο της εταιρίας στην προσπάθειά του να πουλήσει και τις 500 μονάδες, όπως επίσης και το γεγονός ότι ξεκίνησε λίγο μετά την παγκόσμια οικονομική κρίση του 2008-2009. Ωστόσο, ο ατμοσφαιρικός V10 4,8 λίτρων με προέλευση τη Yamaha, αποτέλεσε μέρος των αυτοκινητικών θρύλων. Περιγράφοντας την ηχητική πανδαισία του πάλαι ποτέ LFA, ο Jeremy Clarkson την χαρακτήρισε κάποτε ως “θλιβερό πόνο”.
“Στις υψηλές στροφές ακούγεται σαν ένα εκατομμύριο φωτιές μέσα στη νύχτα, με ενισχυμένη ένταση μέσω του συστήματος AC / DC, είναι λες και σε πυροβολεί στο πρόσωπο κάποιος… Η συνέχεια βέβαια ανήκει σε ένα… τρομακτικό ουρλιαχτό. Ήρθε η ώρα να αναλάβουμε τα πηδάλια, να νιώσουμε την αγριάδα του κροκόδειλου και να καθίσουμε επιτέλους στο υπέροχο κάθισμα, έτοιμοι να βιώσουμε αλησμόνητες συγκινήσεις ξανά», τελειώνει με στόμφο ο διάσημος δημοσιογράφος. Κάποιος θα μπορούσε να υποστηρίξει επίσης, ότι η Lexus ανάστησε πρόσφατα το ανάλογο mojo, τόσο με το λανσάρισμα του LC 500, όσο και του πανίσχυρου LC F, το οποίο ήταν ακριβώς ότι χρειαζόταν για να ανάψει εκ νέου η σπίθα του ενθουσιασμού. Είναι πλέον κάτι παραπάνω από σαφές, πως η ιαπωνική φίρμα δεν “ντρέπεται” να επιστρέψει δυναμικά στον κόσμο των supercars. Αναμένουμε με αγωνία λοιπόν…
Πηγή: newsauto.gr