Το είδαμε να αποκαλύπτεται για πρώτη φορά στα τέλη Ιουνίου και σήμερα ήρθε η ώρα ώστε η Ford να μας παρουσιάσει την πιο premium έκδοση του νέου της crossover μοντέλου –την Titanium X. Εξωτερικά, χρησιμοποιούνται ουκ ολίγα στοιχεία χρωμίου – κυρίως στις πλαϊνές ποδιές - ενώ ο πίσω διαχύτης και η προστατευτική ποδιά φέρουν μεταλλικά γκρι ένθετα, όπως αναφέρει το 4troxoi.gr.
Οι θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέφτες περιλαμβάνουν ενσωματωμένα φλας και ειδικό φωτισμό υποδοχής των επιβατών, που φωτίζουν το σημείο εισόδου στο έδαφος με το άνοιγμα της πόρτας. Οι κομψές επιφάνειες της έκδοσης ενισχύονται χάρη στο μαύρο φινίρισμα και τα στοιχεία χρωμίου στην κυψελοειδή μάσκα και τα «δαχτυλίδια» των προβολέων ομίχλης, ενώ το δικό τους ρόλο παίζουν και οι Pear Grey ζάντες των 18 ιντσών.
Στο εσωτερικό, σημείο αναφοράς είναι τα καλύμματα των καθισμάτων που πλένονται, χάρη στο ενσωματωμένο σύστημα φερμουάρ που διαθέτουν. Μία ακόμα καινοτομία στα εμπρός καθίσματα είναι η λειτουργία οσφυϊκού μασάζ που ενεργοποιείται με το πάτημα ενός διακόπτη. Από εκεί και πέρα, το νέο Puma Titanium X διαθέτει δερμάτινο τιμόνι και ξύλινες επενδύσεις γύρω από το ταμπλό και τον πίνακα οργάνων καθώς και υφασμάτινα ένθετα στα εσωτερικά πάνελ των θυρών.
Την ίδια στιγμή, προηγμένες τεχνολογίες βοηθούν οδηγό και επιβάτες να παραμένουν συνδεδεμένοι κατά τη διάρκεια των μετακινήσεών τους. Μία βάση ασύρματης φόρτισης κάτω από τον πίνακα οργάνων μπορεί να επαναφορτίζει συμβατά smartphones καταργώντας έτσι την ανάγκη για σύνδεση μέσω καλωδίων φόρτισης – κάτι που απελευθερώνει τις δύο διαθέσιμες θύρες USB του νέου Puma. Άξιο αναφοράς είναι επίσης το ηχοσύστημα της B&O το οποίο έχει ισχύ 575 Watt συνεπικουρούμενο από 10 στο σύνολο ηχεία.
Σήμα κατατεθέν και αυτής της έκδοσης είναι ο χώρος αποσκευών των 456 λίτρων καθώς και οι καινοτόμες λύσεις αποθήκευσης – όπως το νέο Ford MagaBox, το οποίο διαθέτει συνθετική επένδυση και τάπα αποστράγγισης στο κάτω μέρος για εύκολο πλύσιμο. Όπως συμβαίνει και με τις υπόλοιπες εκδόσεις, την κίνηση στο νέo Ford Puma Titanium X προσφέρει ένα mild hybrid σύστημα των 48V, που απαρτίζεται από μια γεννήτρια/μίζα των 11,5 kW και τον γνωστό 1.000άρη EcoBoost κινητήρα βενζίνης της Ford, σε εκδόσεις με 125 και 155 ίππους και εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα από 124 και 127 gr/χλμ. και μέση κατανάλωση από 5,4 και 5,6 λιτ.100 χλμ./ώρα