Πατά στην ίδια πλατφόρμα με την Aventador και υιοθετεί σε μεγάλο βαθμό τον ίδιο ατμοσφαιρικό κινητήρα V12 6 λίτρων. Ωστόσο, αυτό που είναι καινοτόμο για τη Sián είναι ότι συνδυάζει τον V12 με έναν ηλεκτροκινητήρα 48-volt 35 ίππων ενσωματωμένο στο κιβώτιο ταχυτήτων για να προσφέρει καλύτερη απόκριση αλλά και απόδοση.
Αντί απλώς να επαναπαυτεί στις δάφνες της, παίρνοντας το 48-volt ήπιο υβριδικό σύστημα από το ράφι του VW Group, η Lamborghini αποφάσισε να μην χρησιμοποιήσει το ίδιο πακέτο μπαταριών ιόντων λιθίου, στην πραγματικότητα εξέλιξε ένα παράλληλο υβριδικό σύστημα που είναι τρεις φορές πιο ισχυρό από μια μπαταρία του ίδιου μεγέθους όπως επίσης και τρεις φορές ελαφρύτερο. Ο ηλεκτροκινητήρας και το συγκεκριμένο σύστημα ζυγίζουν από κοινού 34 κιλά. Η Lamborghini Sián αποδίδει συνολικά 819 ίππους και η εταιρία αναφέρει πως το αυτοκίνητο φτάνει στα πρώτα 100 km/h από στάση σε λιγότερα από 2,8 δευτερόλεπτα και φτάνει στη μέγιστη ταχύτητα των 350 km/h. Υπό το φως των προβολέων στη Φρανκφούρτη, η Sian αποτελεί αναμφισβήτητα ένα από τα ξεχωριστά γεγονότα της εκδήλωσης, όπως δείχνουν και οι εικόνες μας. Το ανοιχτό πράσινο χρώμα μπορεί να είναι λίγο περίεργο και ασυνήθιστο για την ιταλική μάρκα, αλλά οι χρυσές πινελιές από ανθρακονήματα στο εξωτερικό παρέχουν την σωστή αισθητική ισορροπία.
Πηγή: newsauto.gr