Οι Ford και VW ανακοίνωσαν μέσα στο καλοκαίρι που μας πέρασε μία σειρά από σημαντικές συνέργιες και συνεργασίες που θα προσφέρουν και στις δύο πλευρές αμοιβαία οφέλη και σημαντική εξοικονόμηση πόρων, όπως γράφει το 4troxoi.gr.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν από τους ηγέτες των δύο εταιρειών τον περασμένο Ιούλιο, η VW αναμένεται να επενδύσει σημαντικά κεφάλαια Argo Al, την εταιρεία της Ford η οποία ασχολείται με την εξέλιξη τεχνολογιών που σχετίζονται με την αυτόνομη οδήγηση. Την ίδια ώρα, η αμερικάνικη εταιρεία, σε συνεργασία με την Ford Europe, πρόκειται να πάρουν από το γερμανικό όμιλο την άδεια χρήσης της πλατφόρμας MEB πάνω στην οποία θα βασιστεί τουλάχιστον ένα ηλεκτρικό μοντέλο της Ford από το 2023 και μετά.
Η παραπάνω συμφωνία φαίνεται πως θα διευρυνθεί προχωρώντας ένα βήμα παραπέρα, με τον πρόεδρο της Ford Ευρώπης, Stuart Rowley, να δηλώνει σε συνέντευξη που παραχώρησε στη γερμανική Handelsblatt ότι η αμερικάνικος κολοσσός μελετά το ενδεχόμενο αξιοποίησης του δαπέδου MEB για περισσότερα από ένα νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα – κι αυτό γιατί η χρήση του σε ένα μόλις νέο EV δεν αναμένεται να έχει τα προσδοκώμενα οικονομικά οφέλη και για τις δύο πλευρές. Μάλιστα, όπως ανάφερε χαρακτηριστικά ο ισχυρός άνδρας του ευρωπαϊκού παρακλαδιού της Ford, οι συζητήσεις με την VW που αφορούν σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο έχουν προχωρήσει αρκετά.
Σε κάθε περίπτωση, η Ford είναι έτοιμη να παρουσιάσει τον επόμενο κιόλας χρόνο το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της, το οποίο θα ανήκει στην κατηγορία των SUV μοντέλων αντλώντας τη σχεδιαστική του έμπνευση από την Mustang. Το εν λόγω μοντέλο, το οποίο δεν θα βασίζεται στο δάπεδο MEB της VW, θα έχει εκτιμώμενη αυτονομία κίνησης με μία πλήρη φόρτιση της μπαταρίας του που θα κυμαίνεται σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ανθρώπων της Ford στα 600 περίπου χιλιόμετρα. Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι η Ford εκτιμά πως από το 2022 και μετά πάνω από το 50% των πωλήσεών της θα απαρτίζεται από ηλεκτροκίνητα μοντέλα – mild hybrid, υβριδικά, plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά.