Η BMW σχεδιάζει να ξεκινήσει μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση της σειράς 7, την επονομαζόμενη i7. Νέες αναφορές που καταφθάνουν από το Μόναχο επιβεβαιώνουν την ηλεκτροδότηση της σειράς 7, όπως αναφέρει το newsauto.gr.
Η επερχόμενη EV 7 Series θα μπορούσε να αποδίδει σημαντική ισχύ υιοθετώντας στα σπλάχνα της μία από τις μεγαλύτερες μπαταρίες που εγκαταστάθηκαν ποτέ σε αυτοκίνητο παραγωγής. Υπάρχουν φήμες γύρω από δύο εκδόσεις της BMW i7: την “τυπική” έκδοση αλλά και την i7S. Η τελευταία θα έχει μεγαλύτερη αυτονομία και θα είναι πιο δυνατή, όπως λογικά θα περίμενε κανείς. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, η i7S θα προσφέρει ισχύ 680 ίππων και μπαταρία 120 kWh. Με βάση αυτά τα στοιχεία, το αναμενόμενο εύρος αυτονομίας σύμφωνα με τις πιο ρεαλιστικές δοκιμές του WLTP θα κυμαίνεται γύρω στα 600 km.
Στη συνέχεια, υπάρχει η BMW i7, η οποία φέρεται να έρχεται με μικρότερη μπαταρία 100 kWh και συνολική ισχύ περίπου 560 ίππων. Και αυτή λογικά θα διαθέτει σχεδόν την ίδια αυτονομία με τη μεγάλη αδελφή της. Και τα δύο ηλεκτρικά μοντέλα της BMW Σειράς 7 θα χρησιμοποιούν περισσότερους από έναν ηλεκτροκινητήρες και, κατά πάσα πιθανότητα, θα είναι τετρακίνητα, όπως φαίνεται ότι επιθυμούν οι πελάτες στις μέρες μας. Ο χρόνος φόρτισης είναι εξίσου σημαντικός, γι αυτό άλλωστε η BMW εργάζεται εντατικά επάνω στην επόμενη γενιά συστημάτων ταχείας φόρτισης.
Όπως θα περίμενε κανείς, τα μεγάλα πακέτα μπαταριών απαιτούν μεγάλο χρόνο φόρτισης, αν δεν χρησιμοποιείτε ταχυφορτιστή. Η νέα Taycan της Porsche χρησιμοποιεί μια αρχιτεκτονική 800V αποτελώντας το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο που χρησιμοποιεί κάτι τέτοιο. Αυτό επιτρέπει στην Taycan EV να επαναφορτίζεται ταχύτερα απ οτιδήποτε άλλο στην αγορά σήμερα. Η BMW απαιτείται να ακολουθήσει τα ίδια βήματα, εξετάζοντας όμως όλες τις επιμέρους παραμέτρους.