Δημιουργήθηκε και το είδαμε σε επιδείξεις και events αυτοκινήτου. Όμως δεν είχαμε ακούσει τίποτα για το Renault Zoe e-Sport (από το 2017) μέχρι… τώρα. Ο επικεφαλής της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, Gilles Normand, δήλωσε σε τηλεοπτική εκπομπή ότι η Renault σκέφτεται την επιστροφή του. Ωστόσο, η τεχνολογία των μπαταριών που υπάρχουν δεν βοηθά καθόλου την αυτονομία και τις επιδόσεις του, αλλά η Renault «έχει κρυμμένο έναν άσσο στο μανίκι της». Θα παρουσιάσει το Zoe e-Sport με τις μπαταρίες της επόμενης γενιάς (που εξελίσσει) και αυτές μπορούν να αναδείξουν τις δυνατότητες του, όπως αναφέρει το newsauto.gr.
«Το e-Sport ήταν περισσότερο ένα project για να δοκιμάσει τις αντιδράσεις του κοινού και να δείξει ότι τα EV (ηλεκτρικά οχήματα) δεν είναι βαρετά. Τότε το χρησιμοποιήσαμε ως ένα εργαλείο επικοινωνίας που έκανε καλά την δουλειά του» δήλωσε ο Gilles Normand και πρόσθεσε: «Οι αντιδράσεις ήταν πολύ δυνατές. Οι άνθρωποι, που το έβλεπαν μας έλεγαν ότι τους ενδιαφέρει και αναρωτιούνται αν θα περάσουμε στην παραγωγή του. Δεν έχουμε αποφασίσει ακόμα τι θα γίνει αλλά δουλεύουμε πάνω σε αυτό το project ξανά με νέα δεδομένα, που αφορούν τις μπαταρίες του» και ο Normand κατέληξε: «Οι ανταγωνιστές μας μελετούν κάτι αντίστοιχο και εμείς το έχουμε ήδη και το εξελίσσουμε νομίζουμε πως υπάρχει χώρος στην αγορά για κάτι τέτοιο».
Με απόδοση μεγαλύτερη από την Mercedes-AMG A45 S, το Zoe e-Sport Concept ενθουσίασε τους λίγους τυχερούς, που το είδαν από κοντά και το οδήγησαν. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες του παράγουν 460 ίππους και 640 Nm ροπής. Το βάρος του είναι στα 1.400 κιλά, συμπεριλαμβανομένης της μπαταρίας των 450 κιλών και μπορεί να επιταχύνει από 0 έως 100 χλμ. / ωρα σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα. Περιμένουμε με αγωνία τις νέες προδιαγραφές του με τις ελαφρότερες και πιο ισχυρές (σύμφωνα με την Renault) μπαταρίες.