Τα συγκεκριμένα μοντέλα αποτελούσαν και αποτελούν δύο από τα φθηνότερα σπορ κουπέ της αγοράς. Αμφότερα συνδυάζουν μία αρκετά υψηλή ιπποδύναμη, ατμοσφαιρικούς κινητήρες και πίσω κίνηση, αλλά παρά τις προσπάθειες των δύο κατασκευαστών, οι πωλήσεις τους δεν έφτασαν στα αναμενόμενα επιθυμητά νούμερα, όπως αναφέρει το newsauto.gr.
Μάλιστα είχαν ακουστεί και διάφορα σχόλια, που αφορούσαν το μέλλον τους, καθώς η χαμηλή αποδοχή τους, έφεραν σε σκέψεις τους υπεύθυνους παραγωγής των Toyota και Subaru. Πάραυτα, άρθρο στο ιαπωνικό περιοδικό Bestcar, όπως και δημοσίευμα της ιστοσελίδας Torque News αναφέρει ότι η δεύτερη γενιά των GT86 και BRZ θα κάνει πιθανότατα το επίσημο ντεμπούτο στα τέλη Οκτωβρίου, κατά την διάρκεια της επερχόμενης Έκθεσης Αυτοκινήτου του Τόκιο.
Τα δημοσιεύματα αναφέρουν ότι και τα δύο μοντέλα θα είναι κατασκευασμένα επάνω στη νέα πλατφόρμα της Toyota, GA-B που αποτελεί μέρος της νέας παγκόσμιας αρχιτεκτονικής που οι Ιάπωνες ονομάζουν «Toyota New Global Architecture». Η συγκεκριμένη πλατφόρμα σχεδιάστηκε με τρόπο ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο ελαφριά και να προσφέρει μεγαλύτερη ακαμψία , επιτρέποντας στους σχεδιαστές της να τοποθετήσουν τη θέση οδήγησης πιο πίσω και προς το κέντρο του αμαξώματος, μειώνοντας το κέντρο βάρους. Σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα, όπως όλα δείχνουν το ατμοσφαιρικό δίλιτρο μοτέρ θα αντικατασταθεί από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 2,4 λίτρων, με την απόδοσή του να αυξάνεται από τους 200 στους 220 PS, όπως και η ροπή, που στην τωρινή γενιά είναι 211 Nm. Υπομονή λοιπόν μέχρι τις 23 Οκτωβρίου, όπου και θα ανοίξουν οι πύλες της Έκθεσης του Τόκιο.