Το μέλλον του ολοένα και πιο δημοφιλούς MINI διαμορφώνεται τώρα πίσω από τις κλειστές πόρτες, των σχεδιαστηρίων και των τμημάτων έρευνας και εξέλιξης στην Γερμανία για να προλάβει την νέα δεκαετία. Αυτό παραδέχθηκε ο προϊστάμενος μάρκας Bernd Koerber σε συνέντευξη του σε Βρετανικό site. Στόχος του να… συρρικνωθεί το αυτοκίνητο σε εξωτερικές διαστάσεις, να γίνει ηλεκτρικό και μάλιστα γρήγορα ώστε να μπει δυνατά στην επόμενη δεκαετία (δλδ το 2022).
Ο Koerber, ο οποίος βρίσκεται στο τιμόνι της MINI από τον περασμένο Απρίλιο, δήλωσε ότι η επόμενη κίνηση της επιχείρησης δεν θα είναι μία απλή αλλαγή προς την ηλεκτροκίνηση. Η πρότασή του είναι το βασικό hatchback MINI, να επιστρέψει στις αρχικές του ρίζες όσον αφορά το μέγεθος και την εμφάνιση και πιστεύει πως ένα μικρότερο MINI θα είναι και πάλι δυνατό. «Θα ήθελα πολύ να δω το MINI να επιστρέφει στην αρχική έξυπνη ιδέα και χρήση του χώρου», είπε ο Koerber και πρόσθεσε: «Αυτό σημαίνει ότι οι εξωτερικές αναλογίες στο βασικό μοντέλο MINI Hatch θα μπορούσαν να μειωθούν. Μπορώ να σας πω ότι είναι δυνατό, παρά την ηλεκτροκίνηση. Εάν τοποθετήσουμε τις μπαταρίες σε σωστά μέρη μπορούμε να έχουμε καλή εκμετάλλευση χώρου και να έχουμε λειτουργικότητα».
Οι ηλεκτροκινητήρες και τα «πακέτα» μπαταριών μπορούν να τοποθετηθούν σε διαφορετικά σημεία από τους συμβατικούς βενζινοκινητήρες ή κινητήρες diesel. Επομένως, οι ηλεκτροκινητήρες με μπαταρίες μπορούν να… αφήσουν μεγαλύτερο χώρο μέσα σε ένα μικρότερο σε διαστάσεις όχημα. Αυτό θα επιτρέψει στους σχεδιαστές και τους μηχανικούς της MINI να έχουν ένα μικρότερο (σε εξωτερικές διαστάσεις) αυτοκίνητο χωρίς συμβιβασμούς στον χώρο της καμπίνας. Αλλά αυτό που είναι πιο ενδιαφέρον είναι το χρονοδιάγραμμα που έχει βάλει για αυτή την προσπάθεια ο Koerber.«Είμαστε στη διαδικασία, που εξετάζουμε όλες τις δυνατές λύσεις, έχουμε προτάσεις και πολλές επιλογές. Πιστεύω πως το επόμενης γενιάς hatchback MINI, θα είναι έτοιμο γύρω στο 2022» δήλωσε ο Koerber και αποκάλυψε, πως αναπτύσσουν καινούργια πλατφόρμα αφού η προηγούμενη δεν είναι σε θέση να υποστηρίξει το νέο μοντέλο.
Πέρυσι, ο όμιλος BMW Group και η αυτοκινητοβιομηχανία Great Wall από την Κίνα δημιούργησαν μια κοινοπραξία που θα κατασκευάζει οχήματα νέας γενιάς σε ένα καινούργιο εργοστάσιο στην επαρχία Jiangsu της Κίνας. Ωστόσο, ο διευθυντής της MINI δεν ανέφερε αν συνεργάτες τους στην Κίνα θα στηρίξουν το νέο όχημα.
Ανέφερε όμως πως μία υψηλής απόδοσης έκδοση του MINI, λογικά η John Cooper Works (JCW), θα μείνει στην γκάμα του επόμενου MINI ακόμη και στην ηλεκτροκίνηση.