Λίγους μήνες μετά από την παρουσίαση της όγδοης γενιάς Chevrolet Corvette Stingray και τα πρώτα teaser της ανοικτής έκδοσης, η General Motors παρουσίασε και επίσημα την Chevrolet Corvette Stingray Convertible με μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή, όπως αναφέρει το drive.gr.
Το όνομα Corvette είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το ανοικτό αμάξωμα καθώς η πρώτη γενιά που παρουσιάστηκε το 1953 ήταν διαθέσιμη αποκλειστικά ως convertible. Σήμερα, η όγδοη γενιά γίνεται η πρώτη Corvette με μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή και η πρώτη ανοικτή Corvette με τον κινητήρα στον κέντρο.
Εδώ να σημειώσουμε πως μπορεί και στην περίπτωση της "κλειστής" Corvette Stingray, η μεταλλική οροφή αφαιρείται χειροκίνητα και τοποθετείται στον χώρο αποσκευών μετατρέποντας το μοντέλο σε targa, όμως η έκδοση convertible προσφέρει μια πραγματική εμπειρία open-air.
Η αναδιπλούμενη οροφή που ανοίγει και κλείνει αυτόματα μέσα σε 16" (σε ταχύτητες μέχρι 48 km/h) είναι εντελώς νέα, όπως και όλο το άνω τμήμα της ουράς πίσω από τα προσκέφαλα των επιβατών. Σύμφωνα με την Chevrolet, ο μηχανισμός που αποτελείται από έξι ηλεκτρικά μοτέρ είναι πιο αξιόπιστος από τα υδραυλικά συστήματα του παρελθόντος. Η οροφή μπορεί να είναι βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος, ή προαιρετικά σε απόχρωση Carbon Flash metallic.
Ανάμεσα στις δύο αψίδες που σβήνουν στο πίσω μέρος υπάρχει ένα τζάμι που ανοίγει και κλείνει μειώνοντας τους στροβιλισμούς. Πιο πίσω βρίσκουμε γρίλιες για την καλύτερη ψύξη του μοτέρ που αντικαθιστούν το διάφανο κάλυμμα του κινητήρα της coupe. Όταν εξοπλίζεται με την αεροτομή που ανήκει στο πακέτο Z51 Performance, η αεροδυναμική της convertible είναι ίδια με αυτή της coupe.
Ο V8 LT2 με χωρητικότητα 6,2 λίτρων αποδίδει 502 PS και 637 Nm ροπής, μόνο που πλέον δεν είναι ορατός καθώς κρύβεται κάτω από το μηχανισμό της οροφής. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων, ενώ οι μηχανικοί της Chevrolet έκαναν τις απαραίτητες επεμβάσεις στο σασί και την ανάρτηση, με στόχο η οδική συμπεριφορά και οι επιδόσεις να πλησιάζουν στην coupe.
Από πλευράς πρακτικότητας, το μοντέλο διατηρεί τους ίδιους αποθηκευτικούς χώρους με την coupe - δηλαδή μπορεί να φιλοξενήσει δύο σετ από τσάντες του γκόλφ πίσω συν μια χειραποσκευή και μια τσάντα laptop μπροστά. Επιπλέον, η οροφή προσφέρει εξαιρετικά επίπεδα ηχομόνωσης στην καμπίνα, εξαλείφοντας τους συμβιβασμούς που σχετίζονταν με τα ανοιχτά μοντέλα του είδους στο παρελθόν.
H Corvette Stingray Convertible θα κοστίζει $7.500 περισσότερα από την κλειστή έκδοση, δηλαδή θα ξεκινά από τα $67.000. Η παραγωγή της στο Bowling Green Assembly θα αρχίσει μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2020.