Όταν στην δεκαετία του 1980 βλέπαμε τις Porsche 959 μόνο σε φωτογραφίες και αφίσες (ακόμη και τα μοντέλα 1/18 ήταν ακριβά), κάποιοι έδιναν παραγγελία όχι για μία αλλά για επτά μαζεμένες και μάλιστα με ειδικές προδιαγραφές.
Κυρίες και κύριοι ανέκαθεν το χρήμα… κινούσε τον κόσμο και ιδιαίτερα αυτόν της αυτοκίνησης και η απόδειξη αυτού εκτίθεται στο μουσείο της Porsche. Η 959 είναι μία από τις αγαπημένες μας αλλά και είναι μία από τις πιο γνωστές Porsche όλων των εποχών. Δημιουργήθηκε σε μια εποχή που τα σπορ αυτοκίνητα ήταν απότομα, ιδιαίτερα, ακατέργαστα και μερικές φορές πολύ δυνατά για να οδηγηθούν. Η 959 με διπλά turbo ήταν ένα από τα πιο ισχυρά αυτοκίνητα παραγωγής στα τέλη της δεκαετίας του 1980 αλλά και το ταχύτερο με τελική 317 χιλιόμετρα την ώρα. Όλα αυτά το 1986.
Υπήρξαν μερικές ιδιαίτερες παραλλαγές της 959, συμπεριλαμβανομένης και της εξαιρετικά σπάνιας 959S (κατασκευάστηκαν 29 μόνο) με έναν πιο ισχυρό κινητήρα 508 ίππων αλλά και η αγωνιστική έκδοση για το Paris-Dakar. Όμως φαίνεται πως κανένα από αυτά δεν ήταν αρκετό για κάποιους πελάτες.Πίσω στα τέλη της δεκαετίας του 1980, η Porsche εργάστηκε σκληρά για να δημιουργήσει το τμήμα ειδικών αιτημάτων των πελατών της: Το Porsche Exclusive Manufaktur.
Ανάμεσα στους ενδιαφερόμενους ένας Άραβας Πρίγκιπας έδωσε στο τμήμα μια πολύ ασυνήθιστη αποστολή: Ζήτησε επτά 959 με μοναδικά χρώματα (εξωτερικά και εσωτερικά) για την προσωπική του συλλογή. Το Μουσείο της Porsche μας θύμισε αυτή την ιστορία μέσω της σελίδας του στο Facebook για να μας δείξει δύο από αυτά τα επτά αυτοκίνητα.
Το πρώτο έχει κόκκινο (έντονο) χρώμα με αντίστοιχο κόκκινο εσωτερικό και μερικές μοναδικές πινελιές στην καμπίνα, όπως την γραμματοσειρά της Porsche στο δερμάτινο τιμόνι, την ειδική διακόσμηση με ξύλο στον μοχλό αλλαγής ταχυτήτων και στο ταμπλό. Το δεύτερο είναι βαμμένο σε σκούρο χρυσό χρώμα με ίδιο χρώμα στο εσωτερικό και… επιχρυσωμένες εξατμίσεις (δυστυχώς, αυτές δεν είναι ορατές).
Πηγή: newsauto.gr