H Ferrari κατέθεσε νέα πατέντα στις αρμόδιες αρχές, η οποία δείχνει ότι ετοιμάζει έναν νέο αποδοτικότερο V12 σε σχέση με τους κινητήρες των δώδεκα κυλίνδρων που είχε η φίρμα μέχρι σήμερα. Μάλιστα, η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία εξήγησε πως μπορούν δύο διαφορετικοί μέθοδοι καύσης να βελτιώσουν την απόδοση του νέου κινητήρα. Σε πρώτη φάση, μια μικρή ποσότητα καυσίμου εγχέεται λίγο πριν την ανάφλεξη, ώστε να δημιουργηθεί ένα θερμότερο μίγμα, επιτρέποντας τον καταλύτη να φτάσει στην ιδανική θερμοκρασία κατά την εκκίνηση του μοτέρ. Παράλληλα, με αυτόν τον τρόπο μειώνονται και οι εκπομπές ρύπων.
Για τη δεύτερη φάση, υπάρχει ένας προθάλαμος πάνω από τον κύριο θάλαμο καύσης, οι οποίοι επικοινωνούν με ειδικές συνδέσεις, ενώ ο πρώτος φέρει ένα δεύτερο σετ από μπουζί. Ετσι, πραγματοποιείται ακόμα μια διαδικασία καύσης στον προθάλαμο.
Πριν από δύο μήνες, η Ferrari δήλωσε ότι θα “παλέψει” για να κρατήσει τον ατμοσφαιρικό 6.5 V12 κινητήρα και να πληροί τις προδιαγραφές Euro 6. Βέβαια, θα μπορούσαν εύκολα να προχωρήσουν στην “υβριδοποίηση” του θηριώδους κινητήρα ή ακόμα και στο downsizing, ωστόσο η εταιρεία με σήμα το αλογάκι δεν ενέδωσε σε αυτή την τάση της εποχής.
Πηγή: newsauto.gr