Οι φίλοι των sport αυτοκινήτων από την Ιαπωνία περιμένουν με αγωνία ένα σπορ αυτοκίνητο με Wankel (περιστροφικό) κινητήρα από τη Mazda εδώ και πάρα πολύ καιρό. Οι επιδόσεις, ο ήχος και τα έντονα χαρακτηριστικά είναι αυτά που αναζητούν. Όμως ο κινητήρας με ρότορες έχει μεγάλη κατανάλωση αλλά και ίσως να μην είναι σύμφωνος με τις νόρμες ρύπων, που ισχύουν. Για τον λόγο αυτό η Mazda εξακολουθεί να μην δεσμεύεται για ένα τέτοιο μοντέλο και σκέφτεται την χρήση του σε μικρότερα hot hatchbacks.
Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκυο, ο επικεφαλής σχεδιαστής της Mazda Ikuo Maeda παραδέχθηκε ότι παραμένει ένα όνειρο για τον κατασκευαστή αυτοκινήτων να εφαρμόσει περισσότερο την τεχνολογία των περιστροφικών κινητήρων σε ένα καινούριο σπορ αυτοκίνητο, αλλά δεν είναι σίγουρος για το πώς αυτό θα γίνει πραγματικότητα.
«Δεν ξέρω πως ή αν, θα αντικαταστήσουμε το RX-8. Πρέπει να δούμε τι πιστεύει η κοινωνία και πως είναι το περιβάλλον για την αποδοχή της ιδέας ενός τέτοιου sport αυτοκινήτου», δήλωσε, αναφέροντας ότι η Mazda θα μπορούσε να θεωρηθεί ως ανεύθυνη αν βάλει σε παραγωγή ένα τέτοιο μοντέλο, όταν οι άλλοι κατασκευαστές επικεντρώνονται σε υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα», σχολίασε ο Maeda. Παρόλο που το μέλλον ενός νέου σπορ αυτοκινήτου με κινητήρα Wankel απέχει πολύ από την επιβεβαίωση του, ο Maeda είπε ότι στο πιο άμεσο μέλλον θα ήθελε να δει μια έκδοση MPS του νέου Mazda3 hatchback , με ένα τέτοιο μοτέρ και πρόσθεσε: «Αν δείτε την γκάμα μας, νομίζω ότι το Mazda3 μπορεί να γίνει το sport αυτοκίνητο με το περιστροφικό μοτέρ προσαρμοσμένο στις ανάγκες μας».
Πηγή: newsauto.gr