Σύμφωνα με το νέο, 5ετές πλάνο ανάπτυξης της Alfa Romeo – και της FCA γενικότερα – που παρουσιάστηκε τον Ιούνιο του 2018, μέχρι το 2022 η γκάμα της μιλανέζικης φίρμας θα περιελάμβανε, εκτός από τις Giulia και Stelvio, τις εκδόσεις με επιμηκυμένο μεταξόνιο των τελευταίων, τη νέα Giulietta, δύο SUV στις κατηγορίες C και E, καθώς και τις σπορ GTV και 8C, όπως και εσείς μπορείτε να δείτε στη φωτογραφία που ακολουθεί, όπως αναφέρει το 4troxoi.gr.
Όμως, σύμφωνα με νεότερες εξελίξεις, που «υποστηρίζονται» όχι μόνο από τα σχετικά οπτικά πειστήρια, αλλά εμμέσως πλην… σαφώς και από δηλώσεις υψηλόβαθμων στελεχών του αμερικοιταλικού ομίλου, το μέλλον πολλών εκ των νέων μοντέλων της Alfa Romeo που επρόκειτο να δουν το φως της δημοσιότητας έως το 2022, τίθενται εν αμφιβόλω.
Όπως φαίνεται στη σχετική φωτογραφία που παραθέτουμε - η οποία είδε το φως της δημοσιότητας πριν λίγες ώρες ως μέρος της καθιερωμένης ανά τρίμηνο οικονομικής έκθεσης της FCA - οι νέες GTV και 8C - και όχι μόνο - δεν περιλαμβάνονται στον προϊοντικό σχεδιασμό των Ιταλών. Από το πλάνο της μιλανέζικης φίρμας που έχει ως ορίζοντα το 2022, απουσιάζουν τόσο οι «long» εκδόσεις των Stelvio και Giulia όσο και η Giulietta, ενώ τη θέση του νέου, μεγάλου SUV έχει «καταλάβει» ένα μικρότερο της νέας Tonale, που θα δούμε να παρουσιάζεται, σε υβριδική παρακαλώ έκδοση, περί τα τέλη του επόμενου χρόνου.
Τη νεότερη αλλαγή πλεύσης έρχεται να επιβεβαιώσει… πλαγίως και ο νυν CEO της FCA, Mike Manley, δηλώνοντας χαρακτηριστικά τα εξής:
«Δεν είμαι ικανοποιημένος από την απόδοση της Alfa Romeo. Ενώ πιστεύω πολύ σε αυτό το εμπορικό σήμα, πρέπει να διασφαλίσουμε ότι οι επενδύσεις που πραγματοποιούμε θα έχουν τις κατάλληλες αποδόσεις.
«Η FCA σχεδιάζει να εστιάσει εκ νέου στο χαρτοφυλάκιο των ενεργειών της για την Alfa Romeo».
Ενδεικτική των ως άνω προθέσεων της Alfa Romeo είναι και η σχετική αναφορά που συνοδεύει το οπτικό υλικό που απεικονίζει τα μελλοντικά προϊοντα της μάρκας:
«To πλάνο για το χαρτοφυλάκιο [μοντέλων] εξορθολογίστηκε - η μάρκα θα επικεντρωθεί στα σημερινά πλεονεκτήματα της αγοράς με μειωμένη παγκόσμια εμβέλεια και επικάλυψη με άλλες μάρκες του Ομίλου. Οι προγραμματισμένες κεφαλαιακές δαπάνες μειώθηκαν. Η μάρκα θα διατηρήσει την premium τοποθέτησή της».