Σύμφωνα με τον βιομηχανικό αναλυτή Matthias Schmidt ( schmidtmatthias.de ), το ποσοστό παραγωγής σε μια μόνο βάρδια (την πρώτη πρωινή) είναι περίπου 30 αυτοκίνητα την ημέρα. Η παραγωγή θα αυξηθεί σταδιακά, μετά την παρουσίαση και αφού συγκεντρωθούν οι παραγγελίες, ώστε να φτάσει μέχρι και 800 αυτοκίνητα την ημέρα χρησιμοποιώντας μια γραμμή παραγωγής με τρεις βάρδιες από την άνοιξη του 2020, όπως γράφει το newsauto.gr
Είναι ενδιαφέρον ότι, όταν η δεύτερη γραμμή παραγωγής συνδεθεί με το ID.3, θα παράγονται μέχρι 1.500 ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε τρεις βάρδιες . Αυτό θα πρέπει να είναι αρκετό για την εκπλήρωση του στόχου της ετήσιας παραγωγής BEV των 330.000. «800 ID.3 ανά ημέρα σε μία γραμμή παραγωγής, είναι το ξεκίνημα. Από την Άνοιξη του 2020 οι βάρδιες θα γίνουν τρεις και η παραγωγή θα αυξηθεί σε 1.500 αυτοκίνητα ανά ημέρα» ανακοίνωσε η εταιρία στον λογαριασμό της στο twitter.
Η Volkswagen θα δοκιμάσει επίσης την παραγωγή άλλων δύο μοντέλων στο Zwickau των: SEAT el-Born και Volkswagen ID.4 (Volkswagen ID. CROZZ concept), παράλληλα περιμένουμε ένα μοντέλο Audi το καλοκαίρι του 2020 (χρησιμοποιώντας μια δεύτερη γραμμή παραγωγής). Αυτό σημαίνει δύο επιπλέον ελεύθερες θέσεις για μοντέλα, στο εργοστάσιο.